woensdag 31 maart 2010

Especially for You

Kheb 2 keer hetzelfde model tasje gemaakt, deze met een nostalgisch plaatje, het zit zo inelkaar eigenlijk !






Het blijft leuk om te geven , ik heb hier een tule zakje bij gemaakt waar je een klein presentje in kunt doen.



En deze heb ik met een PB stempel gemaakt die ik van Marga heb gekregen , was er zo superrrrrr blij mee dus nogmaals erg bedankt Marga !





Over het papier zullen we het maar niet hebben ;)






Close up van het afdrukje.Ingekleurd met mijn nieuwe distressinkts.






















Op sommige blogs kan ik helaas steeds geen reactie plaatsen , sorry meiden , maar ik lees jullie berichtjes wel , ik blijf het proberen .
Fijne avond allemaal , groetjes Jeanet.








29 opmerkingen:

Marjan van der Wiel zei

Ze zijn echt schitterend...helemaal geweldig!!!!

Liefs, Marjan

Dora zei

Wat een mooie tasje ziet er heel leuk uit ook om te maken..wie weet straks, ze zijn prachtig!

Fia zei

Wat vind ik dit prachtig!!!!
Je papier is zo mooi,geweldig om een leuk plekje te geven zeg!
Ik ga het zeker eens maken ik was al op zoek naar leuke ideetjes en.....die vind ik bij jou!
Heb pas 2 stolpflesjes gemaakt ook zo leuk om te doen.

Groetjes,Fia

zolushka zei

Beautiful creations! Very gently!

Sapipzi zei

2 prachtige tasje weer Jeanet! Ja en die papiertjes ..............

groetjes Margo

Anoniem zei

Wow geweldig wat is dit weer schitterend Jeanet.

Groetjes Jannie.

Ellen zei

Hoi Jeanet,

Het ziet er weer geweldig uit, heel erg mooi. Helemaal mijn smaak;-)

Groetjes en tot gauw weer,
Ellen

Unknown zei

Wat een super schattige tasjes. Net als je kaarten die zijn ook allemaal even leuk.
Vind het allemaal zo leuk bedacht.
Groetjes Brigitte

Unknown zei

wauwwwwwwwwwww wat een plaatjes meis complimentjes ik ziet te genieten

Liefs Nellie

Creagea zei

Ik vind ze prachtig,supermooi...

Groetjes Gea

Kelly zei

Wat een ontzettend mooie tasjes heb je gemaakt zeg! super!
Ook de doosjes uit je vorige post vind ik helemaal super!!

Groetjes Kelly

Corrie zei

Ohhhhh Jeanet....oogverblindend mooi, mijn complimenten ze zijn schitterend.
Groetjes Corrie

angelique (anlou) zei

hoi jeanet, wauw wat een schitterende crea heb je gemaakt en het papier is geweldig mooi, helaas kan je op mijn blog alleen onder aan reageren, het lukt me niet om het bij elke crea te plaatsen, liefs angelique

scrappingtwins zei

wat een leuke tasjes heb je gemaakt, ze zien er schattig uit.
ja het papier blijft geweldig.

groetjes de twins

Jeannette zei

Het ziet er schitterend uit, Jeanet! Heel leuk om te maken, maar ik denk nóg leuker om te krijgen...hihi!
Groetjes, Jeannette

Gonny zei

hallo Jeanet
wat een super leuke tasje zijn dit zeg
gr gonny

Elly zei

OOH prachtig weer,met een grote P.
groetjes, Elly

Sinikka zei

Je bent echt creatief geweest. Super tasjes, heel mooi doosje en een geweldig album. Super!!!!
You ROCK!
Groetjes Sinikka

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige tasjes Jeanet. Heel erg mooi met prachtige details.
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

haha Jeanet is het toevallig magnoliapapier ja hoor dat is toch prachtig papier daar kan je alle kanten mee op je tasjes zijn zooo verschrikkelijk mooi meis en dat inkleuren met die distress perfect ik heb ook wat kleuren van distress maar ik kan er niet mee overweg wat een kliederboel haha ik hou het maar bij de copics
maar ik kijk altijd vol bewondering naar de mensen die het zo mooi inkleuren want ik weet dat het best heeeel lastig is
nou groetjes he
doei doei Cora

Splashes of Pink and Mint zei

Vind ze weer helemaal fantastisch!!! Zowel die nostalgische als die met het *piep*papier! Hier hoef je echt geen kadootje meer in te doen hoor, tis al een kadootje op zich!
En... ben je alweer met een nieuw projekt bezig???? Mijn spulletjes zijn alweer in de bestelling hoor!

regina zei

hoi

wat een geweldig mooie tasjes erg mooi!!!

gr regina

akkina van steen zei

ik heb er maar een woord voor ze zijn gewoon schitterend
liefs akkina,ik wouw dat ik ooit eens zo'n mooi tasje kreeg van iemand

Gepke zei

Hi Jeanet, wat een beeldschone tasje weer! Zo schattig! Dat zal zeker leuk zijn om te maken. Lieve groetjes, Gepke

Wendy zei

wauwwwwwww wat een prachtige creaties weer echt super leuk die tasjes.(is daar een patroontje van?)

Ben gelijk ook volger geworden van je blog want je maakt echt prachtige creaties

Groetjes Wendy

Krista zei

Ze zijn weer schitterend Jeanet, echt kadootjes!!!

Hilda zei

Ooooooooooooooooooooo Jeanet, wat weer gaaf.
Ik ben dol op het papier en dan embellies erbij............... je kunt me er 's snachts voor wakker maken.

En volgens mij moet ik ook aan de gang hihihi.

Liefs Hilda

Annette zei

Hallo,

Geweldig maar hoe kom ik nu aan zo'n mooi patroontje(zou je het me willen mailen aub)) heb op het moment zeer weinig inspiratie!!!!

groetjes Annette

scrapbook.annette@gmail.com

Ineke Original zei

Echt helemaal geweldig! Mijn complimenten!
vel liefs,
Ineke van den Akker