vrijdag 18 februari 2011

Met een knipoog naar de Pasen

Toen ik dit plaatje zag ,wist ik meteen wat ik hiermee wilde makende super leuke challenge op het blog van Lenet, kheb nog nooit met een challenge mee gedaan , maar deze wil ik niet laten gaan
ze zijn zo super leuk om te maken die klosjes , ze heeft op haar blog een duidelijk uitleg ervan gegeven





Pasen is nog wel een tijdje weg , maar vond het wel leuk er een paascreatie van te maken



dit is wel een grote klos, maar dan kun je er ook wat op kwijt , kheb er zelfs stof op gebruikt



het vogeltje en papier is van Tilda , de eitjes komen van een tuincentrum





wat veertjes erbij en je hebt een vogelnestje






dit is een update van m'n borduurtje , ik schiet al aardig op, kheb het gedeelte van de nep openhaard even wat veranderd , hij brand toch nooit...wil alleen dat zwarte gat nog veranderen, maar daar heb ik aankomende week wel tijd voor want dan heb ik vakantie , heeeeerlijk !!
Ook ga ik vrijdag met Hilda naar de handwerkbeurs , daar kijk ik zo naar uit !






Een gezellige week allemaal
xXx Jeanet xx






36 opmerkingen:

Ingrid zei

Oowww... hij is leuk geworden je klos, schitterend. Echt leuk zo die paassfeer, ja dat begint alweer he.
Ook je borduurtje ziet er gaaf uit.
Heeel veel plezier gewenst vrijdag en een fijne vakantieweek.
Fijn weekend.

Groetjes, Ingrid

Lenet zei

ooo wat super die klos.Helemaal jou , Ik vind het super dat je mee doet , bedankt.
Wat wordt je borduurtje wordt ook zo mooi. Ik ben door Eline haar roosjes ook aan de borduur geslagen zo leuk. Ben nu opzoek naar leuke merklap patroontjes.Hen net een alfabetje af.

Carla zei

geweldig die klos zo!!
Helemaal leuk voor de pasen...en voor niet pasen zeg maar ((_;
Top hoor!!

fijn weekend...lieve goetjes Carla

Geertje zei

Wouwwww wat ziet het er allemaal weer prachtig uit.
Het wordt een beetje ééntonig, maar ik zeg toch weer tegen je dat ik elke keer weer ontzettend geniet van jou mooie creaties.
Een hele fijne vakantie gewenst en een goed weekend.

Groetjes Geertje,

Frences zei

Wat mooi gemaakt zeg, prachtige uitstraling heeft het!!

Groetjes Frences

scrapcreations-judith zei

Wat zijn de klossen beeldschoon geworden, Jeanet echt een genoot om naar te kijken. Het moet haast wel dat je hiermee gaat winnen.
groetjes Judith

regina zei

hoi

ooo wow wat een super mooie klos!

hele mooie details heb je gbruikt!

gr regina

yvon zei

OMG, wat een geweldig mooie creatie is dat weer. Geniet er elke keer weer van. Hele fijne vakantie en een fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Scrappiness zei

Ach wat schattig dat vogeltje! En wat een supermooie klos heb je gemaakt zeg.

Linda zei

Super gaaf Jeanet! Wat is deze klos mooi geworden. Echt helemaal jou stijl, zooooo prachtig. Leuk ook die eitjes en dat lieve vogeltje. Je borduurtje ziet er ook weer zo mooi uit. Fijn weekend verder. Groetjes, Linda.

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een mooi klosje eh klos! Echt prachtig gewoon zeg! Maar hoe groot is tie eigenlijk, daar ben ik wel benieuwd naar.
En wat voor een beurs is dat, ik vind dat ook altijd zo leuk om naar toe te gaan, wie weet is het wel bij mij in de buurt en weet ik er niks van, dus ik hoor het graag.

Laura zei

Jeanet, in één woord PRACHTIG!!!!!!!!!!

Liefs van Laura

Martha zei

Dit is weer helemaal geweldig, zoals altijd Jeanet!
Fijne week :) Geniet ervan!
Groetjes,
Martha

Marlies zei

Dit is echt super mooi!! Geweldig gemaakt, PRACHTIG!!!!
groetjes, Marlies

Monie zei

Wat is die mooi Jeanet! Echt een geweldig mooie creatie , en een grote kanshebber voor de challenge. Succes.

diana68 zei

Onwijs leuk Jeanet...en je kan maar op tijd zijn voor de pasen ;o)

diaan x

Tineke's hobby zei

oh wow wat is dit gaaf die klos is zo mooi geworden echt super
Dat borduurwerkje is ook erg mooi
Fijn weekend
Tineke

Willy zei

Wauwww....mooi Jeanet!
Leuk hoor die paassfeer zo romantisch ;)
Groetjessss, Willy

Desirée-ScrapDees zei

oh je bedoelde de beurs in zwolle, tja das iets te ver naar mijn zin, ga waarschijnlijk naar denbosch toe das hier niet zover hier vandaan.
En een klos van 20 cm? nou jouw tafeltje is wel gevuld dan whahaha, maar ja je hebt altijd baas boven baas hé hihi, wel leuk!

Hilda zei

Ooooooooooooooooooo ik bn verliefd Jeanet, en dan wel op de klos.
ooooooo wat leuk zo voor pasen, maar ook voor nu hoor.......... ooooo die eitjes, wat zijn die gaaf.........

En euhhhhhhhhhhhhh j schiet al lekker op met je gave borduurwerk(je).

Liefs Hilda

Corrie zei

Hoi Jeanet
Wowwwwww wat mooi zeg!!!!
Groetjes Corrie

Leonie zei

Je klos is echt super geworden Jeanet!! :-)
Volgens mij maak je een goede kans om de challenge te winnen bij Lenet.

Groetjes,
Leonie.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie klos heb je gemaakt Jeanet, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Nicky zei

nou ben jij zowiezo een winnaar in de klasse romantisch scrappen voor mij, maar jeetje wat een prachtige entry heb je gemaakt voor die challenge! ben er weg van!

creacora zei

nou als je daar de eerste prijs niet mee wint weet ik het ook niet meer hoor
want hij is zo super mooi Jeanet ook je borduusel prachtig !!

fijne vakantie !!

Groetjes Cora

Wendy zei

Wauwwww wat een prachtige klos
En je borduursel word ook heel erg gaaf

Fijn weekend Wendy

Cindy at her Country Home zei

Ooooohhh Jeanet, weet niet wat ik zie wat is dit LEEUUKKK!
Blijf ermaar naar kijken naar je allerprachtigste paas creatie, neem je hem mee naar de handwerkbeurs kan ik het in het echt bewonderen!
Uuuhh als je me ziet, trek je me wel aan m'n mouw hé? Lijkt me enig om je te ontmoeten, leuk leuk leuk!
Lieve hartengroet van Cin x

sweetgil zei

Wat een schitterende creaties maak jij altijd, geweldig hoor!!
Groetjes
Mireille

Ellen zei

Wat gaaf is die van jou prachtige afbeelding en zo'n heerlijk voorjaars gevoel, die eitjes zijn echt zo schattig !!
Heel veel plezier vrijdag maar dat zal wel lukken ;-))
Gr, Ellen

Inge zei

Heeeeeeeeeeel erg super gaaf weer Jeanet, jeemig wat een mooie klos
en wat gezellig weer je blad,
dikke knufffffffffff

Elly zei

Oh wat een leuke klos heb je gemaakt lekker groot. Je vogelnestje ziet er ook weer hartstikke lief uit, en je borduurtje is schattig. Ik denk er hard over om ook eens te beginnen ;-)

groetjes, Elly

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Zo ! dat is mooi gemaakt zeg!
hoe doe je dat, daar moet je
veel geduld voor hebben,
prachtig hoor
fijn week-end
groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Simone zei

Leuk dat ik je vandaag ontmoet heb in Zwolle! JIj maakt ook prachtige dingen, zeg.... Ik ben ook meteen maar volger van je blog geworden.

Neltine zei

Hiii die Jeanet,

Het was zeker heel gezellibelli bij Inge en dankzij haar ben ik nu blut en heb ik de hele serie distress inkt gekocht haha.

Maar wat heb je hier weer voor moois gemaakt. Jij bent er mooi vroeg bij voor de pasen. je moet de eitjes wel goed warm houden, dan heb je strakkies gezellig een heel huis vol chickies hihi.
Keileuk gedaan joh, je moet eens een boekje gaan uitgeven. Echt doen! Ik bestel er dan alvast eentje nu:)

Gezellig weekend en groetjes
Neltine

Jacqueline DH zei

Gefeliciteerd met het winnen van de klosjeswedstrijd bij Lenet| Hij is prachtig!!!

gr. Jacqueline

gerrie zei

gefeliciteerd met de mooiste klos!
hij is prachtig!!!
groetjes gerrie.