dinsdag 20 augustus 2013

Oppimpen.......

 Laatst kreeg ik van mijn zwager
een paar hoedendozen
waarvan ik eerst dacht oepsss
wat een afgrijselijke dingen
maar goed je kunt er altijd
iets van maken toch


eerst wat mooie plaatjes uitgezocht
 
*KLIK*


m'n krijtverf erbij gepakt
 
de dozen zijn van stof
maar er gewoon overheen geverft
 



  
nog een mooi plaatje
beetje met distressinkt bewerkt
een kanten hengsel eraan gemaakt
 
en stapelen maar
 
niets meer te zien van die afgrijselijke dozen
 
dank je wel zwager !!
 
ook een oud luiertruitje kun je
omtoveren tot een lief jasje
gewoon wat kant erlangs genaait
 
ik had nog een mooi doopjurkje gekocht
 met prachtig kant langs de onderkant
 een schattig oud mutsje erbij
 en kijk weer een lief setje bij elkaar
 ook een nieuw zwitsal blikje(knalgeel)
kun je heel makkelijk verven met krijtverf
weer een plaatje uitgeprint
 wat kant erbij gezocht en
je hebt zo weer een leuk opgepimpt blikje
 
het blijft leuk om te doen
m'n laatste weken van de vakantie gaan in
ze zijn omgevlogen
heerlijk 2 weken naar Italie geweest
en nog in het vooruitzicht
een weekend naar Lille met m'n hussie
naar de grootste brocante markt van Frankrijk
kan me er nu al op verheugen.....
en m'n borduurlap
nee die is helaas nog niet af
laat ik de volgende keer wel zien
 
Liefs Jeanet

21 opmerkingen:

Francisca zei

OOOH Jeanet,Jij kan toveren!!!!
Geweldig, wat mooi.

Groetjes Cis

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een genot weer om te kijken.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Wow Jeanet, wat een prachtige post, de hoedendozen zijn beeldig geworden, wat een super leuk idee.
Het luiertruitje is ontzettend mooi, ook al zo´n geweldig idee !!
Wat heb je weer een schattig hoekje erbij.

Lieve groetjes Anna

Annelein zei

Ze zijn prachtig geworden!!!

Unknown zei

Wat een heerlijke post, je spulletjes zijn prachtig opgepimpt. Het blijft een heerlijke hobby om te doen, lekker ontspannend en zo heerlijk om erna te genieten van je sfeervolle hoekje!
Fijne avond, liefs, Sonja

Corrie zei

Of dat die dozen zo uit een exlusieve winkel komen. Schitterend.En de rest van je post is ook om van te genieten. Die van het luiertruitje ga ik onthouden.
Groeten van Corrie.

Pouwla zei

Wat een prachtige hoedendozen! Nou, zo'n zwager wil ik ook wel, hihi.
En wat een prachtig doopjurkje! Oh wat ben je toch heerlijk creatief.
Ik wou dat ik met je meekon naar Lille. Lijkt me zooo gaaf!
Heel veel plezier en geniet nog van je vakantie hé.
Groetjes Pouwla.

hokje zei

Geweldig om te zien wat voor moois jij er van hebt gemaakt!

Fijne avond.

Het lieve hemeltje. zei

Wat een mooie creaties weer Jeanet.
De hoedendozen, wat een metamorfose, ze zijn echt heel mooi geworden ;).
En wat een leuk idee om van een luiertruitje een jasje te maken..zo simpel kan het soms zijn.
En je Zwitsal blikje is ook al zo mooi geworden..
Ik wens je heel veel plezier op de Brocante markt en ben benieuwd waar je mee naar huis komt hoor hihi.

Liefs, Ciska

Anneke zei

Wat is dit prachtig. Zo'n mooi geheel. Ik heb er van genoten. Bedankt dat jij het heb laten zien. groetjes, Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

Maia zei

Zooo jij hebt echt niet stil gezeten!
Prachtig zijn je ugly hoedendozen geworden, hij wist wel aan wie hij ze weg gaf haha!
Mooi ook zo'n luierhemdje, heb ik geloof ik,ook nog ergens eentje liggen en erg mooi dat blikje!
Fijn dat je zo genoten hebt in Italie en wat een leuk vooruitzicht nog!
Leuk om weer iets van je te zien en lezen.
Fijne week
Lieve groet Maia

Loes Oorschot zei

Oooh wauw Jeanet wat zijn die hoedendozen schitterend geworden! En dan het luiertruitje... prachtig!

Liefs, Loes

sharon's shabby creations zei

Hoi Jeanet,

Fijn weer om wat van je te horen!! Wat een top zwager zeg!! Ik zou daar ook erg blij mee zijn geweest!!

Erg mooi hoor!!
En al die spulletjes erom heen het is echt genieten daar bij jou thuis!!

Veel liefs Sharon

Xandra Dekker zei

Wat heb je de hoedendozen leuk gepimpt Jeanet. Je andere foto`s zijn ook erg mooi om te zien. Ik wens je alvast veel plezier toe in Lille.

Groetjes Xandra

Elizabeth zei

Oh Jeanet, het is je echt toevertrouwd hoor...., wat heb jij gouden handjes!
Schitterend om te zien hoe mooi je deze spulletjes in stijl hebt gepimpt..

groetjs, Elizabeth

Bernadet zei

Wat is het weer genieten bij je Jeanet!!
Je zult wel bijna een stukje moeten aanbouwen is 't niet;)
Veel plezier in Lille, daar zul je vast ook prachtige dingen tegenkomen!!

Hilda zei

Oooooooo Jeanet,

Kijk zwager dat doet jeanet met de afgrijselijke hoedendozen. Ze maakt er iets heeeeeel moois van. Ze zijn superrrrrrrrrrr, en wat staan ze mooi bij paspop. Gaaf!!!!! En dat met verf, kantjes en vintageplaatjes!!!
Oooooooo leuk leuk leuk oud luiertruitje en met broderietjes en kant het wordt het een gaaf nostalgisch jasje.
Oooooooo doopjurk is gaaf zeg en dan het mutsje erbij, jammieeee.
Tuurlijk we toveren en zwitsalpotje ook nog ff heeeeeel mooi om. Die is wel heel gaaf geworden zeg, dat plaatje superrrrrrrrrr!!!!!!
Heeeeeeeel veeeel plezier in Lille me je hussie en geniet nog maar lekker van je laatste weken vakantie.


Liefsss Hilda

Monie zei

Wat een leuke post , ik heb er van genoten Jeanet. Mooie creaties heb je gemaakt . Ik heb ook zo'n hoedendoos staan, misschien ga ik er ook zoiets mee doen.Groetjes van Monie

Hobbyrita zei

Kijk, dat bewonder ik zo enorm in je, dat je meteen weet wat ermee aan te vangen en je maakt er weer prachtige pronkstukken van! Ook ik kreeg van mijn zus zo'n 2 ronde dozen met stof bekleed, die helemaal verkleurd is en heb ze bijgehouden en nu breng jij me op een idee, geweldig!
En dat zwitsalblikje, dat kan toch met elk blik vermoed ik? Super!
Kan geloven dat jij van je vakantie geniet :) en nu nog naar een brocantemarkt, het lijkt me dat ze in Frankrijk meer de moeite zijn dan hier!
Grtjes, rita.

Linda zei

Prachtig Jeanet je hoedendozen! Wat een metamorfose zeg, echt supergaaf! Het blikje is ook schattig en zeker dit soort dingen blijft leuk om te doen! De kleertjes zijn ook erg mooi, heel romantisch en sfeervol. Liefs, Linda.

sandra_w zei

Supergaaf!! Wat 'n idee...waar krijtverf al niet goed voor is ;)

Geniet nog lekker van je laaste weekjes!