maandag 21 oktober 2013

Je wordt maar 1 keer Sarah...

 
Afgelopen week bereikte ik de prachtige leeftijd van
50 jaar !!
Ik ben er super trots op het is niet zo vanzelf sprekend dat je allemaal deze leeftijd haalt
je hoort het zo vaak om je heen dat er mensen op jonge leeftijd overlijden om verschillende redenen
daarom ben ik er heel erg blij mee !!
En ja dat moest gevierd worden natuurlijk....
dat dachten m'n meiden ook
deze "dame "zat 's morgens aan de ontbijttafel
ik schrok me wezenloos toen ik beneden kwam whaha !
Alles was nog versiert met getallen 50  en een spandoek
vlaggetjes buiten en binnen
en ook op m'n werk moest ik eraan geloven
het was een hele leuke dag !
Gisteren hebben we het gevierd
en of ik verwent ben zeg
kijken jullie maar mee !
 
 van m'n oudste en haar vriend deze prachtige
Pandora bedel
 m'n jongste had verschillende brocante kadootjes
uitgezocht
ben vergeten de emaille witte waterkan op de
foto te zetten
en deze sauskom en glazen pot
prachtige oude servetten
 ook nam ze een JDL magazine mee
een oudere uitgave van de kerst
die ik nog niet had
kan ik alvast in de stemming komen
 van m'n ouders nog een doopjurkje
 met prachtige geborduurde banen erop
 het hing aan een super leuk
hangertje wat ik ook
wel eens wil gaan  namaken
 ik had er nog een prachtig plekje voor
 en kijk eens allemaal oude stukjes kant gerold om oude
wasknijpers, klosjes , kaartjes
een oud naaldenkokertje
een prachtig vingerhoedje
hoe komt het toch altijd dat ze zo
goed weten waar ik van hou ;);)
 staat altijd zo gezellig op een brocante schaaltje
 
ook nog een stapeltje gehaakte kleedjes
 
en dit prachtige boekje waar je foto's in kunt bewaren
ik weet niet of ik het hier voor ga gebruiken
mss heb ik er nog een ander idee mee !
 ook nog een mooi kaartje
met kant erbij en medaillons die
vroeger op hemdjes werden gespeld bij een baby
ter bescherming
 en een oud ledikant lakensetje
zo schattig
 en van m'n lieve vriendin Hilda kreeg ik zelfs een
heel pakket over de post waar dit superrrrr
schattige gebreidde konijn inzat
hoe ze het voor elkaar krijgt !!
Met jurkje waar cupcakes ingebreid zijn
 
 met nog een extra jurkje erbij
waar een schitterend ajourrandje ingebreid is
 deze dame heeft het konijntje al
toe ge-eigend
 dit zijn gipsen schoentjes
met een heerlijke geur
 ook dit gave blikje met prachtige afbeelding en 50 kopspelden zat in het pakket
en een zakje met 50 dropjes
ook de echte Groningse notenkoek zat
erbij
nou ben ik verwent of niet ?
 
Ik kan er deze week nog heerlijk van genieten want
het is herfstvakantie !
 
Liefs Jeanet

22 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Jij bent zeker super verwend, Jeanet! Alsnog van harte proficiat met je 50e verjaardag! Wat heb je een heerlijke dag gehad!
Fijne avond!
X Nicole

Studio Wien-art zei

Nog van harte gefeliciteerd! Een mijlpaal hoor!
En je bent heerlijk verwend, geniet er maar van.
Groetjes, Corine

sharon's shabby creations zei

Jeetje zeg wat een mooie kadoos heb je gehad!@!! Echt genieten en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Veel liefs Sharon

Corrie zei

Nog van harte gefeliciteerd. Wat heb je mooie cadeau's gekregen. Ze weten precies waar ze jou een plezier mee kunnen doen.

Thea zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en zeker weten is het niet zo vanzelfsprekend. Ik zeg ook altijd wees blij dat je weer jarig mag zijn! Je bent heerlijk verwend dus je zult je op en top jarig hebben gevoeld. De bedel is prachtig! Die ga ik onthouden. Heb nog wel wat ruimte over op mijn twee armbanden. Zelf hoop ik in februari deze mijlpaal te beleven.

Groetjes Thea

Marguerite zei

Gefeliciteerd met je "vijftigste".
Je hebt het beter aangepakt dan ik 2 maandjes terug. Ik lag die dag ziek in bed. Leuk om te lezen/zien dat er dit jaar heel veel blogsters 50 jaar worden.
Groetjes Marguerite

Mijn kleine wereld zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag Jeanet! Wat ben je verwent geweest, je vrienden en familie kennen precies je smaak en dan is het plezant om zulke mooie geschenkjes te krijgen. Stuk voor stuk leuke hebbendingetjes, geniet ervan!
Liefs,
Christelle

Miranda Slagboom-de Groot zei

Nog van harte gefeliciteerd. Wat ben je lekker verwend zeg.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag! Echt een bijzondere dag he!!

Je hebt idd heel mooie kadoos gekregen. Ze weten precies wat jij leuk vind ja! Geweldig!!

Vooral die knijpers met kant en zo vind ik heel erg mooi!

Geniet nog maar lekker even na!!

Lieve groetjes van Thea ♥

Maia zei

Welkom in de club van de Sarah's Jeanet!
Proficiat en je gaat er inderdaad met de jaren steeds meer van genieten.
Wat een leuke pop hadden ze voor je gemaakt en je hebt ook fantastisch mooie cadeautjes gekregen.
Het is duidelijk dat ze je smaak allemaal kennen.
Geniet nog lekker na met je mooie nieuwe spulletjes want dit was een mijlpaal om nooit meer te vergeten.
Fijne vakantie, jullie hebben schitterend weer!
Lieve groet Maia

sandra_w zei

Gefeliciteerd Saartje! Welkom bij de club ;) je bent in ieder geval goed in het zonnetje gezet! Mooie spulletjes heb je gekregen!
Geniet van de vakantie!

Hilda zei

Yohoeeeeeeeeeeee welkom bij de 50+ club, gezellie hé!!!!!!
Oooooo ik vind die bedel wel heeeeeel mooi Jeanet, super!!!! En de doopjurk mag er ook zijn zeg!!!!! Wat is die mooi, dat stof, jammie!!!!! En ooooooooooooooo wat ben jij lekker verwend voor je verjaardag. Prachtige kado's. Fijn te zien dat konijn bij één van de dames zit, ze is een bofkont hihihi.

En euhhhhhhhhhhhhhhhhhh geniet nog van je vakantie hé.

Liefs Hilda

Het lieve hemeltje. zei

Oooh Meid van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!!!!
Wat super dat je zo heerlijk verrast bent thuis en op je werk...en zoveel mooie kado`s!!! echt te gek allemaal.
Nou ik wens je een heerlijke week en genieten maar van al het moois hoor.

Liefs, Ciska

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

HIEP♫ HIEP♫ HOERA♫ alsnog van Harte♥ Gefeliciteerd met je ♥.50.♥ verjaardag♥ wat een mijlpaal..;))
Heerlijk♥ om zo verwend♥ te worden..;)
Geniet♥ van al je moois♥ en fijne week Liefs♥ Gaby..♥

Carla zei

Alsnog van harte gefeliciteerd meis.
Je bent heerlijk verwent met prachtige kado's.

Liefs Carla

Vera zei

Wow wat een dag!
Een hele speciale, want het is inderdaad fijn om deze leeftijd te halen! Van harte gefeliciteerd hoor!!
Geniet van al je verwennerijtjes!

Groetjes

Vera

Hobbyrita zei

Van harte proficiat met deze prachtige leeftijd en je hebt gelijk, velen halen het zelfs niet! Dus dubbel genieten nu :) Zelf heb ik al 5 jaar terug mijn 50e gevierd. Je bent echt wel in de watten gelegd met echt heel toepasselijke cadeautje voor jou! Geniet ervan!
Grtjes, rita.

Francisca zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.En je omgeving kent je zeker wat een mooie persoonlijke en lieve kadootjes heb je gekregen.Lekker genieten.

Vorige week heb ik afscheid moeten nemen van mijn lieve vriendin; 48 jaar.Jij heb de 50 gehaald..dat nemen ze je niet meer af!Goed gedaan!Meid geniet van het leven.

Groetjes Cis

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!
Wat heerlijk zoveel verrassingen thuis en op je werk :)
Wat ben je verwent geworden, zulke prachtige kadoo`s, ze weten wel heel precies wat je mooi vindt :)
Geniet er maar lekker van.

Lieve groetjes Mieke

Unknown zei

Hoi Jeanet, nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag !!!
Wat hebben ze je heerlijk verwent, je vrienden en familie kennen precies je smaak en je hebt er dan ook weer prachtige spulletjes bij gekregen, geneiet er maar lekker van.

Voor jou een heel fijn weekend.

Liefs Anna

Ellen zei

Van harte Gefeliciteerd nog met je 50ste verjaardag, zeker om dankbaar te mogen zijn meis !!
Wat ben jij enorm verwend met de meest prachtige cadeau's. Geniet er maar heerlijk van!!
Lieve groetjes, Ellen

Laura zei

Hoi Sarah, Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag en nog vele jaren!! Ik lees dat je het gezellig hebt gehad en hele mooie cadeautjes hebt gehad. Heel leuk allemaal.
Groetjes en liefs van Laura