zaterdag 9 november 2013

HAAKROL 3

Met de bolletjes die ik vorige week kocht heb ik haakrol nr 3 gemaakt
niet zoveel patronen gebruikt
want dit garen is wat dikker en dan wordt je haakrol
ook dikker natuurlijk
het blijft heeeeel leuk om te doen


nog steeds geen zelfde patronen gebruikt
 



het blijft leuk om te zien hoe het patroon elke keer
weer wordt
 
dit zijn allemaal variaties met stokjes
  nu opgerold en vast gezet met
een parel speld
 in een oude bakvorm gelegd
met wat andere spulletjes


dit in een dienblad gelegd
met oude potten
waar kant en oude klosjes in zitten
m'n borduurrol en
kantkaartjes
deze plaatjes kun je hier vinden
*KLIK*
ik ben  met een nieuw borduurtje bezig
dit moet een kussentje gaan
worden en komt op de plek
van m'n borduurrol
 
Maar ik ben natuurlijk alweer met haakrol 4 bezig
want ik heb nog lang niet alle
patroontjes gemaakt
 
Fijn weekend allemaal
 
Liefs Jeanet

13 opmerkingen:

Ik ben Esther zei

Supergezellig hoekje heb je weer gemaakt en de oud roze kleur,echt prachtig!!
Je hebt me weer helemaal geinspireerd...:O)
Succes met de volgende haakrol,ik ben weer heel benieuwd!!
Groetjes Esther

Elizabeth zei

Wat een mooie haakrol, en echt zo helemaal jouw kleur hè..., dat zachtroze is heel mooi!
Wat een leuke stylinghoekjes weet je toch altijd te maken...

groetjes, Elizabeth

Unknown zei

Oh, eigenlijk moet ik snel hier weg want dit is een heel gevaarlijke post :))
Bij elke prachtige haakrol die je laat zien begint het meer en meer te kriebelen en al helemaal in deze mooie vintagekleur. Je hoekje is ook weer suuuuuuuuper mooi gedecoreerd, zaaaaalig!
Fijn weekend verder, liefs, Sonja

bolletjelucky.blogspot.com zei

O dit ziet er echt heel sfeervol uit Jeanet, ik heb zitten genieten, wat een lieve zachte poedertinten heb je gebruikt. Prachtig die haakrol en dat blakertje wat je hebt staan is zó mooi...ben jaloers,hihi...fijne zondag en lieve groetjes Miranda

Mijn kleine wereld zei

Jij haakt letterlijk aan de lopende meter Jeanet, wist niet dat er zoveel haakpatronen bestonden, het is weel heel mooi geworden en zeker met dit roze katoen. Nog veel haak- en borduurgenot!
Fijne zondag, liefs,
Christelle

Unknown zei

O die is ook echt heel erg mooi Jeanet. Prachtige kleur en wat weer een mooie patroontjes zitten er in. Staat ook echt weer schattig bij je mooie spulletjes. Nog een fijne zondag meis. Lieve groetjes Brie

Hilda zei

Ooooooooooo wat is die mooi geworden Jeanet. de kleur alleen al, super!!!!! Men wat staat het allemaal weer mooi bijelkaar...........

Pfffffffff je brengt mij wel aan het stuiteren. Ik wil ook wel een paar haakrollen zo hebben liggen.

Mss een ideetje voor de volgende post: Een linkje voor extra tijd...........

Liefs Hilda

Coby zei

Hoi hoi, heel mooi je haakrol en de kleur vind ik ook helemaal geweldig, zow gezellig...

liefs
Coby

Het lieve hemeltje. zei

Hai,

Jeetje wat ga je ontzettend hard zeg en wat ziet het er weer mooi uit.
Echt een heel mooi tafereeltje zo met al die spulletjes bij elkaar.
Het oudroze kleurtje vind ik heel mooi.
Ik ben benieuwd naar je kussentje, en dat doet ze er gewoon ook nog even tussendoor bij..haha, je bent niet bij te houden hoor.

Liefs, Ciska

Hobbyrita zei

Je haakrol is prachtig geworden en staat leuk in de bakvorm bij al die andere leuke dingen. Dan nog eens op een dienblad met al die andere mooie maaksels van je, perfect gewoon! Heel knus hoekje!
Grtjes, rita.

little sweet things zei

Mooie kleur Jeanet!Ik ben gek op oud roze.
Groetjes, Sas

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, wat ben jij vlijtig zeg, alweer een haakrol, en dan nog in zo´n mooie kleur.
Wat heb je weer ontzettend leuke decoraties ermee gemaakt, prachtige foto´s !!!

Nog een fijne zondag avond.

Lieve groetjes Mieke

Unknown zei

Hoi Jeanet, wat een prachtige haakrol is het weer geworden en dit keer in een lief kleurtje, heel apart :)
Alles ziet er zoo mooi uit bij elkaar.

Voor jou een fijne week.

Liefs Anna