zondag 22 december 2013

DREAMBABY

Het is nu bijna kerst voor de meeste
toch wel de mooiste dagen van het jaar
om gezellig met familie en vrienden samen te
vieren
Ook horen daar vaak cadeautjes bij
hier ligt er ook aardig wat onder de boom
maar mijn cadeau heb ik al even in huis
en geniet er al een tijdje van
m'n 1 ste Dreambaby
ik was meteen verkocht bij het zien van
haar lieve gezichtje
 
Zo een gaaf gezichtje zonder verfverlies of barstje
 
met een prachtig kanten mutsje op

ze zit in een oud rieten wagentje
samen met beer en haar grote
zus

ze heeft ook een lange kanten doopjurk aan
 
ik kan hier elke dag weer zóo van
genieten

 
het mag hier voorlopig nog wel
even zo blijven staan

ik ga nu genieten van m'n 2 weken vakantie
en de kerstdagen worden
hier gezellig met m'n kinderen
en familie gevierd
Ook wil ik iedereen bedanken voor het afgelopen jaar voor de trouwe bezoekjes
en lieve berichtjes
die jullie steeds achter laten daar
geniet ik steeds weer van
en voor jullie allemaal
hele fijne warme en gezellige feestdagen
en vooral een heeeel
gezond
2014 !!

 
 
Liefs Jeanet
 


15 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een droom van dreambaby Jeanet. En je heb ze ook weer zo mooi op de foto gezet. Het ziet er allemaal weer zo super gezellig uit met alle spulletjes er bij. Kan me ook voorstellen dat je er ook lekker van geniet hoor. En met deze foto,s geniet ik ook even mee. Voor jullie ook hele fijne en gezellige dagen met je gezin.
Liefs en groetjes Brie

Het lieve hemeltje. zei

Hallo lieve Jeanet..
Jaaa wat is ze prachtig!!! ze hebben van die zachte gezichtjes he?
Ik kan me zooo goed voorstellen dat je er nog elke dag van geniet..gaat ook noooit meer over hihi.
En ik raak ook niet uitgekeken naar die mooie foto`s...
Ja inderdaad voor ons is dit jaar toch wel een speciaal geweest.
Ik heb er een lieve vriendin bij gekregen..en daar ben ik super dankbaar voor.
Ik kan al niet wachten op alle volgende gezellige dagen die we gaan beleven.
Geniet lekker van de mooie dagen samen met je gezin en natuurlijk je prachtige Dreambaby...en ik wens je een heel gezond nieuw jaar toe.

Liefs, Ciska

Monique Leonhart zei

Hoi Jeanet,

Wat een prachtige pop heb je gekregen. Voor jullie natuurlijk ook hele fijne kerstdagen en een voorspoedig 2014 toegewenst!
Groetjes van Monique

Petra zei

Prachtige foto's weer Jeanet, en voor jou ook hele gezellige feestdagen geniet van en met elkaar. Heel veel plezier met al je dierbare om je heen. Groetjes Petra.

Lida zei

De mijne ligt weer een poosje opgeborgen en zal waarschijnlijk in de zomer weer tevoorschijn komen, zij werd gemaakt door mijn moeder en de jurk maakte ikzelf en het blijft een van mijn mooiste poppen, geniet maar van de jouwe, het is een beauty! Groetjes
Lida

little sweet things zei

Wat een lieverd heb je gekregen, echt een pracht cadeau!
Ik wens jullie gezellige en liefdevolle dagen toe.
Liefs, Sas

Mijn kleine wereld zei

Jeanet, daar droom ik nu al lang van, zo een dreambaby, want zeg nu zelf, elke echte poppenliefhebster moet er toch ooit zo ééntje hebben. Ik zal er wel zelf moeten voor sparen denk ik.
Je hebt er weer een knus hoekje van gemaakt!
Ook voor jou en je familie fijne, warme en gezellige kerstdagen!
Liefs,
Christelle

Unknown zei

Het is niet alleen een dreambaby maar ook een dromerig hoekje, zo mooi weer :)
Wat een heerlijk cadeautje!
Geniet van deze sfeervolle dagen, samen met je familie en vooral van je vrije tijd,
lieve kerstknuffel, Sonja

Unknown zei

Het is niet alleen een dreambaby maar ook een dromerig hoekje, zo mooi weer :)
Wat een heerlijk cadeautje!
Geniet van deze sfeervolle dagen, samen met je familie en vooral van je vrije tijd,
lieve kerstknuffel, Sonja

Ellen zei

Ohhh Jeanet was is ze mooii en ja wat een rijkdom is dat , ook ik heb er eentje en kan nog steeds naar haar blijven kijken , zo lieff.
Ik wens jou ook liefdevolle dagen met gezin en familie, geniet er maar heerlijk van en een fantastisch mooi en gezond 2014 !!

Liefs, Ellen

Corrie zei

Ze heeft een hele sjieke uitstraling. En wat zitten ze daar met z'n drietjes te genieten.
Ik heb weer genoten van je foto's.
Ik hoop dat je volgend jaar weer net zoveel inspiratie hebt om te bloggen. Tot ziens!

Groetjes Corrie.

Elizabeth zei

Ik heb het hele jaar van je blog mogen genieten en er inspiratie uit op gedaan! En daar wil ik jou graag voor bedanken...; wat een leuke ideeën had je steeds en wat een gezelligheid op je foto's!
Hele fijne kerstdagen toegewenst, de poppen zijn ook al helemaal in de stemming geloof ik....
Merry Christmas to you!!

Elizabeth

Meggi Bischoff zei

wunderschöne kreation.

dir alles liebe und gute, vor allem gesundheit.

glg meggi

Anna Luise zei

liebe Jeanet,
das sind goldene Bilder von der kleinen Puppen Seele.......
so schön und liebevoll, das kleine Puppenkind!

liebe Grüße von Anna Luise

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, wow !!!!wat een prachtige dreambaby en wat heb je het weer sfeervol op de foto gezet.
Ik kan me héél goed voorstellen hoe je daar elke dag weer van geniet, en zoals Ciska het al zei, het gaat nooi meer over :)
Lieve Jeanet, ik wens je een gelukkig en vooral gezond Nieuw Jaar, en dat ik nog heel lang van je mooie Blog mag genieten !!

Lieve groetjes Mieke