dinsdag 11 augustus 2009

Was aan het opruimen geslagen

In de keuken staat een grote witte servieskast en soms moet je die wel eens onderhanden nemen, kheb nogal wat verzameld van oude blikjes, serviesgoed en wat glaswerk in de loop der jaren ,maar het staat eigenlijk al jaren hetzelfde , ik wilde daar nu wel eens verandering in brengen ( ben nog niet helemaal tevreden) en dan kom je wel eens wat tegen , zoals deze glazen potjes . Hier zat gedroog fruit-kruiden in , pfffffff nou twas zeker gedroogd hihihi , het stof waaide eruit toen ik de inhoud boven de bak leeggooide . Nadat ik ze goed schoongemaakt had dacht ik meteen laat ik ze maar wat oppimpen.
Meteen maar een nieuw hoekje mee gecreerd in de huiskamer , met een paar takjes van de hibiscus uit de tuin en een fotolijstje erbij ( dat kleine jongetje op de stoel is mijn schoonvader op 2 jarige leeftijd), een papieren kleedje in een dienblad en een lief engeltje erbij.

Een mooi stukje kant , oud papiertje uit m'n bijbeltje , nostalgisch plaatje van internet en wat roosjes , zo zien ze er meteen wat mooier uit toch. Nu gaan ze weer voor jaren mee , mss ook wel op ditzelfde plekje voor jaren.




Vond de takjes hibiscus erook wel mooi bijpassen , het is geen snijbloem natuurlijk , maar er zitten nog genoeg takjes aan om het vaasje nogmaals te vullen.


M'n laatste week van de 5 weken vakantie is aangebroken , het lijkt een eeuwigheid wanneer je eraan begint , maar voor je het weet is het alweer om , volgende week weer 4 dagen aan de arbeid, maar ja er moet ook weer wat verdiend worden toch !
Een fijne week allemaal nog en leuk dat je weer langs geweest bent.



36 opmerkingen:

Scrap Hills zei

hoi Jeanet,

Wat fijn dat je het zo leuk gehad hebt op vakantie. Ik ga je gauw zien en spreken want we moeten nog wat bespreken samen hihihihi
ik ben nog aan het genieten van mijn vakantie het laatste stukje

liefs Hillie

Unknown zei

Ze zijn gaaf geworden Jeanet. Zo zie je maar weer wie wat bewaard heeft wat.

Groetjes Ingrid.

Paula zei

Wat zijn ze mooi geworden zo. Het staat geweldig allemaal bijelkaar. liefs Paula.

Marley zei

Wow wat mooi, pronkstukjes in de huiskamer.. hier mag je zeker trots op zijn!
Liefs, Marley

Laura zei

Hé Jeanet het zit zeker in de lucht, ik heb vandaag precies hetzelfde gegaan. Opgeruimd, doos voor de Kringloop en de boel gepimpt. Je potjes zien er weer geweldig uit. Een pronkstukkie in je kamer. Groetjes van Laura

Janny zei

ooooh wat een heerlijk hoekje heb je gecreeerd Jeanet...de vaasjes zijn supers geworden!
en ja wat gaat de vakantie snel he...ben ook alweer met mijn 3e week bezig..hierna nog 2.....

Ruth Philps zei

Gorgeous bottles and beautifully arranged photos too!!

sandra_w zei

Ziet er weer supersss uit, Jeanet! Gezellig hoekje zo en ja wie wat bewaard ;)

San x

Tracey zei

stunning jars xxx

marja zei

jeanet hier kan je weer trots op zijn hoor!!!

ziet er prachtig uit en wat staat het ook gezellig zo zeg!!!!!!!!!!!!!!!

wat ben je toch ook heerlijk creatief!!! het iedere keer weer genieten van het moois je hebt gemaakt!!!!


lieve gr. marja

Monie zei

Wat een gezellig hoekje heb je gemaakt met je mooie gepimpte potjes. Het staat erg romantisch en leuk.

Riet zei

Ohhh wowww Jeanet,wat een droom zo op dat dienblad.
Daae zal je de hele dag naar blijven kijken meis.
Echt SCHITTEREND je potjes.
Alles klopt hoe het daar staat.

Liefs Riet.

Jeanet zei

Bedankt voor jullie lieve reacties !

elly zei

hallo jeanet
wat gaaf zijn de glazen
echt heel mooi hoor
en wat een leuke plaatjes heb je gebruikt
schitterend
groetjes elly

Marimer zei

Bellísimos trabajos, elegantes y perfectos, felicidades. Saludos.

Nicky zei

ik vind het geweldig! helemaal mijn ding! ben er helemaal verliefd op....

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

erg gaaf gedaan!!!!!!

Anneke zei

Wat een mooie potjes, en het staat zo mooi bij elkaar op het dienblad
Groetjes Anneke

Josee zei

ontzettend leuk Jeanet :D!
Volgens mij, heb jij een hartstikke romantisch huis ;)

liszha zei

Wat een prachtig resultaat!
Ik vind jouw stijl erg mooi!

femke zei

heey jeanet,

ik heb iets voor je op mijn blog!!!

groetjes femke

Karen zei

Wauw, prachtig Jeanet!!! :D
Ik heb een weekje geleden ook een pennendoos gescrapt, geïnspireerd op één van je scrapporjectjes in Cards Only. ;) Bedankt!
Knuffels,
Karen.

Corinde's Creations zei

Dit ziet er ook weer geweldig uit, zo mooi gemaakt. Ik heb nog iets voor je op mijn blog staan.

Groetjes, Corinde.

tanja zei

hoi jeanet wat leuke gepimte stolpjes en vraagje waar haal je dat brede kant ? gr tanja

Hannekie(Sisterly) zei

zo die zijn weer super geworden zeg
gr hannie

Jeanet zei

Dank jullie wewl allemaal !

Ik heb het van de markt hier Tanja !

Maria zei

Wat heb je er prachtige potjes van gemaakt Jeanet! Die kunnen zeker weer jaren mee;) Fijn dat jullie hebben genoten in de vakantie en toch nog wat leuke spulletjes kunnen scoren!

mabaco zei

wow...beautifullllll!!!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wauw Jeanet, wat geweldig mooi allemaal weer. Echt super gaaf!
En succes met je werk, zal niet meevallen na zo'n lange tijd vrij te hebben gehad.
Groetjes van Jacqueline

Nicky zei

hallo jeanet, ik wil je graag uitnodigen even op mijn blog langs te komen. ik heb wat van je gelift en heb je blog aangeprezen. hoop dat je dat leuk vindt!

Dora zei

Schitterend werk maak je, ik kom via de blog van Nicky hier en ik zet je tussen mijn favorieten, ik kijk mijn ogen uit!
groetjes Dora

Krista zei

Wouwwwwwwwwwww wat mooi Jeanet, echt kunstig hoor, prachtig!!!

Willy zei

Wat zijn ze gaafff geworden!

Jeanet zei

Heel erg bedankt weer voor jullie lieve reacties !

Bernadet zei

waar oude potjes al niet goed voor zijn hè :)
Je hebt ze weer supergaaf opgepimpt Jeanet ;)

Jeanet zei

Dank je Bernadet !