vrijdag 18 september 2009

DEMODAG

Er zit weer een demodag aan te komen en wel 10 oktober bij HobbyVision , altijd super leuk om te doen , ben al weer druk met voorbeelden daarvoor te maken. Ik heb de mallen van Anja v Laar en de Suzymallen en de knipvellen van snoesje voor mijn rekening gekregen en dit is er 1 van .Kheb er al meer gemaakt maar die blijven nog een verrassing , wil er nog wat bijmaken natuurlijk , je moet wel wat kunnen laten zien tijdens een demo toch ! Dit kaartje had ik al een tijdje af , maar nog niet laten zien , het is een voorbeeld voor de club van Jenine .
Gemaakt met het prachtige papier van K&C , het plaatje van internet vond ik er super bijpassen, alhoewel ik nog geen zin in de herfst heb hoor ! Maar het weekend wordt nog heerlijk nazomer weer , dus lekker genieten allemaal en een fijn weekend !
xxx Jeanet xxx




22 opmerkingen:

diana68 zei

heel veel suc6 alvast voor de Demo en je kaarten zijn prachtig !! ennuh je bent de knipvellen nog niet verleerd ;o)

Diana x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Beide kaartjes zijn erg mooi. Fantastisch weer!
Groetjes van Jacqueline

Nicky zei

wat je laat zien is al prachtig!! ik zou graag je werk in het echt willen zien, waar is die demo dag?

Splashes of Pink and Mint zei

Zo, ik heb weer even lekker alles bijgelezen! Wart heb je weer een hoop mooie kaartjes gemaakt zeg! Leuk ook dat je demo's mag gaan geven, wel spannend maar ook erg gezellig. Weer een heel ander kaartje dan we tegenwoordig van je gewend zijn maar ook weer een schatje. Toch is de nostalgische echt weer favoriet hoor, ik zit altijd vol bewondering te kijken hoe je het toch elke keer weer voor elkaar krijgt om zulke mooie kaartjes te maken!
Fijn weekend, liefs Elly

Scrap Hills zei

Hoi Jeanette,

wat ziet het er weer prachtig uit. Vooral de vintage :o) echt gaaf

even lekker bijgekletst of niet dan, maar nog een weekje dan moeten we hard aan het werk

liefs Hillie

femke zei

heey jeanet,

dat zijn 2 prachtige kaarten weer!!! ik wens je alvast heel veel succes voor de demo.

groetjes femke

Janny zei

je kaartjes zijn weer supers Jeanet en succes met de demo!

Laura zei

Super kaartjes weer Jeanet. Erg mooi hoor. Ik ben benieuwd naar de anderen mettertijd. Heel veel succes met de demo. Groetjes Laura

Hannekie(Sisterly) zei

hoi jeanet
wat ontzettend prachtig mooi. hahhah meer woorden ff niet hoor. even een vraag
de poststempel die je aan de binnenkant gebruikt...zoiets zoek ik.... kun je mij vertellen waar die van is en waar ik die kan kopen?
alvast bedankt
gr hannie

marja zei

heel veel succes met de demo jeanet!!
je kaarten zijn weer PRACHTIG!!!!!!!!!
ben er helemaal weg van!!!

lieve gr. marja

Jeanet zei

Dank jullie wel allemaal !

Nicky de demo is bij HobbyVision in Rijssen

de post stempel is een oude van Magnolia , geen idee waar ze deze nog hebben Hannekie ??

Inge zei

Jouw kaarten zijn (zoals altijd) weer super, enne ik vind het ook zoooooo super om samen een demo met je te doen;) bij Jenine.
Hele dikke knuffffff

Alina zei

super mooie kaarten, Jeanet!
groetjes, Alina

Linda zei

Heel mooi Jeanet de kaartjes vooral die laatste vind ik prachtig! Wat een mooie kleuren heeft dat papier van K&C inderdaad een beetje herfstachtig.
Maar zoals je al zegt, eerst nog even genieten van deze prachtige nazomerse dagen! Fijn weekend en succes met de demo.
Groetjes, Linda.

Ellen zei

Wat een schattig winterskaartje, helemaal leuk Jeanet en de vintage kaart is ook weer super !!

Josee zei

Geweldige kaarten weer Jeanet!!!
Heel veel succes met de demo, maar daar twijfel ik niet aan !!!

Groetjes Josee

Monie zei

Je kaartjes zien er top top uit Jeanet! Succes!

doris zei

Jeanet, super mooie kaarten heb je gemaakt... Wow!!

Groetjes Doris

Jolanda zei

Super mooie kaartjes!

Dicky zei

Geweldig Jeanet, jij bent ook werkelijk van alle markten thuis ... knippen, stempelen, borduren, maakt niet uit, je maakt overal wat moois van. Succes met de demo!

Stempelhexe zei

Tolle karten sind das geworden, klasse.

LG
Ulla

Willy zei

Ze zien er superrrmooi uit Jeanet!
Groetjes, WIlly