woensdag 21 oktober 2009

Sneak A Peek

De meeste zijn er nog lang niet mee bezig.......maar over 9 1/2 week dan is het al kerst !! De ws die ik weer mag geven 19 December bij ScrapArt zal in kerststijl gaan worden , hier een sneak a peek .En het paperpad waarmee gewerkt gaat worden kunnen ze meenemen naar huis !Toch heb ik ook al wat kerstkaarten gemaakt , deze met het prachtige papier van Fancy Pants "Christmas Magic"
Het magnoliaatje is een oudje van vorig jaar.


Hier een close up van de toef bloemen , dit zijn stansen van Crealies , ik vind ze super , je hebt meteen 4 verschillende maten !


Deze digistampafdruk kreeg ik van Bernadet , super bedankt meid , het inkleuren viel nog een beetje tegen , want het liep wat uit helaas , maar ik heb er nog 1 en ga het natuurlijk nog eens proberen.




Ik wilde er toch wel een kaartje mee maken , het prachtige papier is van Papermania "Home for Christmas ".


Ik heb er een mooie pin en toef bloemen bij gebruikt.Ook deze bloemen zijn een stans van Crealies .







Ga morgen wat spullen inleveren bij P&P voor het SBM , ook alles in kerststijl .Ik heb nog lekker een paar daagjes vrij die ik aan freubelen ga besteden *lol*
xXx Jeanet xXx





27 opmerkingen:

Janny zei

woooooooow Jeanet het sneakie ziet er al suuuuper uit! en die andere 2 Kerstkaarten zijn ook weer plaaaatjes!

Lia zei

wowww super ziet er heel mooi uit en je kaartjes zijn weer top

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie kaartjes Jeanet, werkelijk prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Marja Sch zei

Ohh Jeanet wat een mooie kerstkaarten. Zo mooi gedaan, wat heb je die crealies stansen mooi gebruikt. Groetjes Marja

Linda zei

Ja, inderdaad het is bijna niet voor te stellen dat het over 9weken kerst is! de tijd gaat echt snel.
Mooie kaartjes weer hoor, het Magnolia stempeltje met Merry Christmas blijf gewoon ook zoooo schattig! Ben ook weer heel benieuwd naar je bijdrage in de nieuwe Cards!
Bedankt voor je leuke berichtje!
Groetjes, Linda

Unknown zei

Wat prachtig weer Jeanet en de Magnolia's blijveb altijd leuk.

Veel plezier morgen in Doorn.

Groetjes Yvon.

Ruth Philps zei

ooohhh it all looks delicious!!

Bea van Ette zei

Ze zijn erg mooi!!

Groetjes, Bea

Monie zei

Dat belooft wat Jeanet! Wat een mooie sneak peek. Beeldige kaartjes heb je gemaakt!. Het was weer een leuk bezoekje aan je blog!

Josee zei

Wowwww, geweldig Jeanet!!!

Groetjes Josee

sandra_w zei

Het sneakie ziet er veelbelovend uit, Jeanet! Je kaartjes zijn zoals gewoonlijk ook weer fantastisch! Mooie bloemen....ga hier ook maar is naar kijken ;)

Freubelse!

San x

doris zei

Wat een super mooie kaartjes Jeanet... Wow!!

Groetjes
Doris

Jeannette zei

Ohhh geweldig Jeanet, wát een beauty's weer!! Ik meld me meteen aan als volger hoor! ;)
Groetjes, Jeannette

Jeanet zei

Heel erg bedankt allemaal !

Nicky zei

oh gossie jeanet, wat ziet het er allemaal mooi uit!!!!!!! ik ga eens kijken of die workshop me gaat lukken.

Scrap Hills zei

Hoi Jeanet,

Wat een mooie sneak peak :o)
hij is super....
gezellig dat je 19 december weer komt bij ons....
Maar voor die tijd zie ik je nog op de beurs toch???
Je kaartjes zijn super mooi
En de bloemen zijn geweldig

fijne avond
liefs Hillie

Splashes of Pink and Mint zei

Lieve Jeanet! Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Dikke kus van mij! Je bent heerlijk verwend zo te zien, echt in jouw sfeertje!
Je workshop belooft ook weer veel goeds, alle sneakjes zien er yummie uit! Ben benieuwd wat je gemaakt hebt voor het SBM, ik heb deze keer verstek laten gaan, m'n hoofd plotfte bijna uit elkaar door van alles en nog wat, gelukkig raakt het nu in een wat rustiger (en opgeruimder!) vaarwater. Het was weer genieten bij je, met al die supergave dingen die je gemaakt hebt!
Liefs, Elly

Willy zei

Spannend Jeanet ;)
En wat een superrrmooie kaartjes weer!
Groetjesss, Willy

scrappingtwins zei

Hoi Jeanet

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Ik heb een vraagje waarmee kleur jij die digistamps in?
De crealies stansen zijn leuk, ze staan op mijn verlanglijst voor de kerstdagen
groetjes marjan en ella

Hilda zei

Oooooooooo die sneak a peak ziet er heeel gaaf uit!!!
En je reaties zijn weer om van te kwijlen. Wat zijn die crealies stansen toch mooi hé!!
Liefs Hilda

Jeanet zei

Erg bedankt allemaal weer !

Je@net zei

Sneak ziet er alvast super uit Jeanet, ben benieuwd hoor! En wat een prachtige kaartjes weer.

Maria zei

Wat een mooie sneakpeek, wow!
En prachtige kerstkaarten!!

Femmy zei

Geweldig ziet het eruit!!!!!!
groetjes Femmy

Ingrid zei

Je kerstkaartjes zijn schitterend weer, Jeanet.
Heb je ook net erbij gezet op mijn blog.
Groetjes van Ingrid

Jeanet zei

Dank jullie wel !

Josee zei

Wowwwwwwwwww, meer weet ik eigenlijk op al dat moois niet te zeggen !!!!
Prachtig!!!!

Groetjes Josee