woensdag 26 september 2012

Wie wat bewaard.......

Als je een opberghok hebt op zolder bewaar je bijna alles want zonde om weg te gooien toch , of het komt wel weer eens van pas , mss eens op een rommelmarkt staan om het te verkopen, dus dat hok wordt volgestouwd met van alles en nog wat , zo ook deze pop ik wist dat ze in een krat lag om te verkopen want ik vond het pakje niet ze leuk wat ze aanhad dus weg ermee , maar ze werd nooit verkocht , dus ging weer mee naar huis
 
 net zoals deze beren , de roze oud en gehavend hoofd ligt eraf en de witte zelf gemaakt been ligt eraf
 deze beren , links zelf gemaakt de rechtse een oudje allebei opgevuld met houtwol
 maar wat ben ik nu blij dat ze niet verkocht zijn , ik lag van de week op m'n knieen tussen de spullen( lees zooi ) in dat hok en ja hoor daar zag ik ze liggen, hals brekende toeren uithalen want jee wat bewaard men een hoop , eerst wilde ik ze vermaken , maar het matrozenpakje is meteen het lijf dus houd je alleen het hoofd over ,  dat werd hem niet dan maar een oud gebreid jurkje aangedaan , ja het begint er op te lijken
 ik had ook nog een oud vestje en kijk nu eens , ziet er heel anders uit toch
 ze staat nu prachtig te wezen bij m'n andere poppen
 het gezichtje wat gehavend , maar ja het is een oudje dus dat mag
 wat was ik nu blij met dat rommelhok boven
 ze komt nooit meer in dat krat om te verkopen, de beren moet ik ook nog onder handen nemen , maar dat later want m'n quiltje is bijna af dus ga daar eerst mee verder
gezellig dat weer even kwam kijken
 
xxx Jeanet xxx

15 opmerkingen:

Het lieve hemeltje. zei

Hai Jeanet,

Wat een geluk dat je hem nog had, want het is juist een schatje ...en de beren ook.
En dat gehavende gezichtje mag best voor zn leeftijd.
Zo vind je ineens een schat op eigen zolder hihi.

groetjes Cis

nelleke zei

Hahhhahahha....ohhh Jeanet..ik leg in een deuk hier....je weet waarom..
Affijn..je weet..ik heb zòn zelfde popje en weet je..juist het aangedane gezichtje doet `t `m..wat een snoesje.

evenals die beren...soms weten we niet eens wat we bezitten..(luxe probleem) en zo herkenbaar.
Je hebt het matroosje een superleuke metamorfose gegeven.
Gelukkig kan zoiets in 2012! hihi.

De foto`s zijn schattig joh! En het popje van Wil staat er ook heel lief bij.
zo kan ik nog wel uren doorgaan....maar dat is niet de bedoeling...nu even ruimte voor andere bloggers,

lieve groetjes van mij..doeyyyyy

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

hoi Jeanet,wat inderdaad een geluk dat je hem nog hebt, zo'n leuk gezichtje en met de nieuwe garderobe ziet het er schattig uit :)
De foto's zijn weer prachtig, net als de beren !!

Lieve groetjes Mieke

Sabine zei

Mijn vader is momenteel aan het verhuizen en zo ongeveer bij alles wat hij wil weg gooien roep ik ook, nee dat wil ik wel hebben. Ondertussen bewaart hij ongeveer alles voor mij dus ook ik ben benieuwd wat voor verassingen er op mijn deur komen te staan. Je pop is helemaal weer leuk geworden zo. Ik vind hem schattig. Leuk dat je hem weer gevonden hebt.Liefs Sabine

Unknown zei

Ze is een schatje.
Ik heb zelf hier ook zo een soort beer staan. Gekregen toen ik geboren werd.
Goed bewaren maar. Dat is met zo een mooie pop vast geen straf. Zeker niet nu ze er zo mooi uit ziet.
Groetjes Brigitte

unikatart.eu zei

tak młodo wygląda a tak dużo ma lat:)))

sharon's shabby creations zei

Jeetje wat super weer!! Echt te schattig allemaal!!

Lieve groetjes Sharon

Riet zei

jij bent echt zot om dit te verkopen Jeanet toch.
Wat is die SCHITTEREND.
echt heel erg mooi.

Liefs Riet.

Het lieve hemeltje. zei

Hoi Jeanet, ja ik moet echt even een time-out inlassen met bloggen want ik loop over met ideetjes en wil dan het liefst alles in 1 keer er opzetten haha. Maar ik heb heel veel van mijn speelgoed overal in huis staan, maar ik heb ook een eigen schuurtje (omgebouwd tot kamertje) speciaal voor mijn speelgoed.
Het probleem was alleen dat ik daar niet zoveel kwam en mn poppen en beren om me heen miste en dus veel weer naar binnen heb gehaald.
Ik wil dat kamertje binnenkort helemaal gaan opknappen, er staat nog wel speelgoed maar mn dierbaren staan in huis.

groetjes Cis.

Unknown zei

Oef, wat een geluk dat je deze pop nooit verkocht hebt, het had gewoon zo moeten zijn. Wat is het een plaatje, misschien juist wel door dat gehavende snoetje!
Liefs Elly

Francisca zei

Wat een geluk dat je die ruimte heb.Ik gooi altijd de verkeerde dingen weg.Dan komt er zo'n opruimbui aan....en weg ermee...schattige rieten mandjes bijvoorbeeld...zo'n spijt!!!
Maar goed...eerst volgende opruimbui ga ik stil in een hoekje zitten tot het voorbij is.

Je popje heeft een ware metamorfose ondergaan( Triny en susana???hahaha)

Groetjes Francisca ( Cis)

anita zei

Hoi Jeanet,ik kwam ook weer eens langs waaien en zie daar een prachtige metamorfose van een matroosje .Wat een geluk dat je hem nooit hebt verkocht anders had je nu vreselijke spijt gehad denk ik hihhihi
groetjes anita

Corrie zei

jeetje Jeanet wat een paar andere kleren al niet kunnen doen, ze is parchtig geworden!!!!

Groetjes Corrie

Willy zei

Dat is een superleuke metamorfose Jeanet, maar goed dat je alles bewaard ;-)

Rozen van papier zei

Snoeperige popjes!
Erg leuk!

Lieve groetjes Janny