maandag 10 december 2012

Wat kersthoekjes

 Op vele blogs zie je al sfeervolle kersttafereeltjes voorbij komen , wat heerlijk is dat toch dat je "zomaar "bij iedereen even binnen mag kijken zonder dat je daarvoor de deur uit hoeft, hier in huis staat er ook al het een en ander er moet altijd wel veel opgeruimd worden , maar ik las al dat ik niet de enige daarin ben gelukkig


bij mij mogen kerstengeltjes echt niet ontbreken met de kerst , op de tafel staat een dienblad met glazen kerstengeltjes met wat lichtjes ertussen

 brand erg gezellig 's avonds
 een wit sauskommetje met harten erin

 
aan een oude spiegel heb ik pareldraad gehangen met wat kleine kerstballetjes en een plaatje op canvas afgedrukt ertussen


in een glazenpot ook wat kerstballen en harten gestopt
 een kerstplaatje en wat oude bakvormpjes met waxinelichtjes
 een stolp op een oude terrine gevuld met wat ballen
 
 in de nep openhaard een streng lichtjes gelegd met m'n winter borduurtje erbij , een oude vorm gevuld met denneappels, ook weer een wintersplaatje erbij afgedrukt op canvas

als het donker wordt brand het toch wel gezellig
 

 
 het raam in de keuken moet ook versierd worden natuurlijk , dit heb ik bij Nelleke gezien , plaatjes afgedrukt op vellum dit op glas geplakt met kant eromheen en een lichtsnoer erlangs, dit staat op witte manden met een krans en daarin kerstklokjes gelegd

 
 een oude tuinvaas wit geverft en een stolp erop gezet met zelfgemaakt kerstboompje van stof erin, er branden ook lampjes in maar dat is moeilijk te zien op de foto
 ook een lantaarn met plaatje erin afgedrukt op vellum , brand gezellig met een kaarsje erin

 
de kerstboom is ook al versierd maar dat komt in een latere post
 
nog maar 2 weken en dan is het al kerst wat vliegt een jaar toch snel om !
Ik probeer er dan ook zoveel mogelijk van te genieten !
 
Gezellig dat jullie weer geweest zijn
 
Liefs Jeanet

20 opmerkingen:

Het lieve hemeltje. zei

Oh Jeanet wat een gezellige hoekjes heb je gemaakt.
Super gezellig met al die lichtjes in huis.
Ik zou ook veel moeten opbergen om ruimte te maken voor de kerstversieringen maar dat vind ik zo zonde (vind alles veel te leuk) dus ik doe maar heel subtiel hier en daar wat .... zoals een guirlande op de kast en een kerststukje op tafel maar meer zal het denk ik niet worden haha.
Pfff moeten gewoon groter gaan wonen geloof ik haha.

groetjes Ciska

Laura zei

Superrrrrrrrr mooi Jeanet. echt genieten. je boeken zijn ingepakt en gaan morgen op de post, kun je al héél snel heerlijk borduren, als je tenminste niet te lang achter je lappie zit.
liefs Laura

liesje zei

Zo mooi en gezellig,het is een hele klus maar achteraf is het genieten.
Lieve groet Carine

Hobbyrita zei

Ongelooflijk SUPERMOOIE kerstversieringen heb jij! Echt heel gezellig, sober en mooi, ik heb er geen woorden voor:)
Jij weet het altijd zo mooi te versieren en ook zo'n mooie foto's ervan te maken, een mens begint zo te dromen...
Groetjes, rita.

Fia zei

Heerlijk om naar te mogen kijken zoveel gezelligheid bij jou de sfeervolle hoekjes enig!!!!
Vind je sokjes hieronder ook zo schattig!!!

geniet van je kersthuis en dank dat we mochten mee kijken..

hart,gr Fia

Unknown zei

Wat een heerlijke kerstsfeer heb je overal in huis, weer allemaal van die heerlijke geniethoekjes want dat doe ik weer van je mooie post: genieten!
Fijne aanloop periode naar de kerst toe, heerlijk met al die lichtjes erbij hè,
liefs, Sonja

Carla zei

Wat een super sfeertje bij jou al....ben hier nog steeds bezig,en op het werk...dus druk...druk...druk

Liefs Carla

DanArts zei

Wat ziet het er lekker knus en gezellie uit. Heerlijk dat kerstgefreubel Lieve groetjes Dana

nelleke zei

Wat heb je het al gezellig in kerstsfeer gebracht! Zo mooi met al die lichtjes,en vele sfeerhoekjes.

geniet er maar fijn van,

liefsss


Nelleke

Krek wak wou zei

Dit is smullen, Jeanet......wat een super gezellige sfeer! Het ziet er geweldig sfeervol uit.....zo leuk die nostalgische plaatjes! Echt genieten!
Liefs van Nicole

Daphne zei

Dat ziet er echt heel erg egzellig uit.
Wat maak jij toch een mooie foto's!
Ik geneit er elke keer weer van.
Groetjes, Daphne

Neltine zei

Wouw ziet er zo gezellig uit!! Ik zou zo bij jou kerst komen vieren. Da's leuk...tweede kerstdag hebben we nog niks:p:p

Haha nou echt genieten hoor;)

Lieve groetjes,
Neltine

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, wat leuk dat we vandaag even bij jou mogen binnenkijken, wat heb je het gezellig, overal zulke leuke hoekjes gevuld met allemaal van die aparte spulletjes :)
Wat een super knusse kerstkamer heb je, geniet er maar lekker van !

Liefs Mieke

Xandra Dekker zei

Hallo Jeanet,

Bedankt dat ik even bij je binnen mocht gluren. Ik heb genoten van je mooi versierde huis. Leuk dat je tips van Nelleke hebt gebruikt. Ik heb ook canvaspapier gekocht dankzij Nelleke :)

Fijne dag en groeten Xandra

sandra_w zei

Leuk dat we even bij je binnen mogen kijken! Je hebt al 'n echt Jeanet kerstsfeertje gemaakt....dit ben jij!

San xx

Corrie zei

Wat een sfeertje Jeanet
genieten hoor

Groetjes Corrie

Corry zei

Wat ziet dat er weer super gezellig uit, heerlijk sfeervol
wij hebben tweede kerstdag ook nog niks hi hi

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een sfeervolle hoekjes Jeanet,ik heb hier stilletjes zitten genieten onder mijn eigen boompje,lieve groetjes Miranda

Riet zei

ohhh Jeanet,wat is het sfeervol en gezellig bij je.
Meis wat kan je dit toch goed,het is allemaal schitterend.
Geniet ervan,want het is zo weer voorbij.

Liefs Riet.

Hilda zei

Oooooooooooooooooooo het ziet er bij jou weer heeeeeeeel gezellig uit, zo met al die gave kersthoekjes.
Geniet er de komende tijd maar lekekr van.

Liefsssss Hilda