vrijdag 7 februari 2014

Mini borduurtjes

 
Heerlijk afgelopen week weer wat geborduurd
natuurlijk aan de randjes
maar ook wat mini borduurtjes
 
 dit schattige borduurpatroontje van
Steekjes & Kruisjes
 
 
 en omdat ik de randjes over
1 draadje borduur heb ik dit
bij dit borduurtje ook
gedaan
zo krijg je een lief mini
kussentje
ik heb het aan de knijper gehangen waar straks het
borduurrolletje omheen komt
ook dit idee komt bij Steekjes & Kruisjes vandaan
een naaldenmapje

ook deze over 1 draadje geborduurd
het patroon heb ik uit m'n verzameling gehaald
het lijkt net een postzegeltje he ?
alleen in de binnenkant moet nog een
stukje vilt komen
maar dat had ik niet
volgende week ga ik lekker met Hilda naar
de handwerkbeurs in
Zwolle daar kom ik
het vast wel tegen

en nog een kussentje gemaakt met
een engeltje
alles op een brocante schaaltje gelegd
met wat andere spulletjes erbij
dit is niet over 1 draadje geborduurd

staat wel zo gezellig in m'n
oude bollenbak
 
zo nog 1 dagje werken dan is het weekend
 
geniet ervan allemaal
 
Liefs Jeanet

7 opmerkingen:

Xandra Dekker zei

Wat prachtig allemaal weer Jeanet maar vooral je miniatuurkussentje was ik op slag verliefd op... Wat een schatje.

Fijn weekend Xandra

Unknown zei

Mooi allemaal Jeanet. Dat kleine kussentje met dat inie minie schaartje er op vind ik erg mooi. Een hoop gepriegel meis daarom vind ik het ook extra knap. En het staat weer heel mooi zo allemaal bij elkaar.
Een hele fijne dag met je vriendin op de handwerkbeurs. En ook een fijn weekend gewenst.
Liefs Brie

Corrie zei

Wat is dat mooi, zo fijntjes als je over 1 draadje borduurt.

Het lieve hemeltje. zei

Wat is het toch weer een mooi geheel geworden zo bij elkaar en je kussentje met het engeltje erop is ook heel erg lief geworden.
Dat word wel een knijper om verliefd op te worden hoor haha...met zo`n mooi borduurtje eromheen en een kussentje eraan.
Zo wil ik wel een knijpermand vol hoor.
Ik ben benieuwd wat je weer allemaal mee naar huis neemt van de beurs..alvast heel veel plezier met Hilda.

Liefs, Ciska

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, wat prachtige borduursels zijn het weer geworden, het kleine kussentje met het engeltje er op vindt ik zooo lief :) Je gebruikt ook altijd zulke mooie kleurtjes, zodat het geheel perfect bij elkaar past.
Heel leuk gedecoreerd, zo op een brocante schaaltje.
Ik wens je een heel fijn weekend.

Lieve groetjes Mieke

Hobbyrita zei

Je blog is van naam veranderd Jeanet, tof! Gelukkig blijft hij gewoon bij me verschijnen en moet ik je niet opnieuw zoeken! Je borduurtjes zijn weer ongelooflijk mooi, jij maakt altijd prachtige dingen en zo fijn, over 1 draadje borduren lijkt me gepriegel, maar wel prachtig! Het past ook allemaal perfect bij elkaar op je schaal :-)
Grtjes, rita.

Anna Luise zei

liebe Jeanet,
kleine dingen van school, zo fijn borduurwerk, de oude kloof raakvlakken gemaakt van hout en de kleine details.

een heerlijke week
Grüße von Anna Luise