zaterdag 14 maart 2015

Lente bloesem

Vandaag zou je het niet zeggen dat de lente
weer in aantocht is met die gure
koude wind , maar afgelopen week
was het zo heerlijk met dat zonnetje.
Je ziet ze nog niet buiten in bloei staan
maar je kunt ze al wel kopen ,
Lente bloesems......

Ik vind het altijd zo heerlijk
ruiken in huis
en die rose bloemetjes zijn
zo prachtig 
Kheb een grote bos gekocht en 
in een Franse blauwe emaille kan gezet
hou wel van deze combinatie.


Ook heb ik weer een kussentje geborduurd
en als je goed kijkt
lijkt het bloemetje wel een beetje
op een bloesempje.


het rozen medaillon eerst op blauw vilt
vast gezet
daarna op het kussentje genaaid

nog een mooi kantje eraan gemaakt
wat pinnetjes erin
gestoken


Zo staat het best gezellig
bij elkaar


Ik ga hier lekker de kaarsjes aansteken
en genieten van m'n
Lente bloesem

Fijn weekend allemaal

Liefs Jeanet

11 opmerkingen:

Sparky zei

such lovely photos that we come to admire and expect from you....joy to you sweet lady mdm samm

Joan Ottevanger zei

Wat een gezellig plaatje weer je kussentje is een beauty

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, ik vindt het ook een prachtige combinatie, dat oud blauw van die mooie kan met het rose van de bloesem, en het prachtige kussentje past er perfect bij !
Ik wens je een hele fijne zondag :)

Lieve groetjes Mieke

Corrie zei

Wat mooi om zulke takken te zien uitkomen. Gek, maar ik haal zoiets nooit in huis terwijl het zo mooi is.
Ook weer een schattig kussentje trouwens.

Unknown zei

Wat een heerlijke lentecombinatie, vind de kleuren zo heerlijk fris.
En je kussentje is weer om te stelen :)
Fijne nieuwe week,liefs, Sonja

Hobbyrita zei

Hele mooie combinatie, die rose bloemetjes in de blauwe emaille.
En je kussentje is weer zo mooi gemaakt, echt om te stelen. Waar haal jij altijd die mooie pinnetjes vandaan? Ik vind ze hier nergens :-(
Grtjes, rita.

Jeanet zei

Dank je wel Rita, ik maak deze pinnetjes zelf, kheb wel van die speldjes
maar daar rijg ik wat pareltjes aan of andere kraaltjes.

Gr Jeanet

Muggensteekjes zei

Je bloesemtakken zijn zo mooi Jeanet, de bloemetjes zijn zo teer en prachtig van kleur. De combinatie met het blauw vind ik ook geweldig, hier word je vanzelf vrolijk van. Ook je borduurtje is weer zo'n lief exemplaar, mooi met het medaillon. Bedankt nog voor de lieve felicitaties en ik wens je een heerlijke lentedag.
Liefs, Ingrid.

Anoniem zei

Heerlijk!! Helemaal mijn kleur!
Vind die kannen geweldig! Wat prachtig gestyled!
Groetjes Jacomijn

Evelyne zei

Mooi de roze bloesem takken in het blauwe emaille.
Je kussentje is echt een beauty zo lieflijk.
Fijne week hopelijk met een lekker lente zonnetje.
Evelyne

Het lieve hemeltje. zei

Oooh ik zie nu je post pas....je zegt ook niks he? hahaha.
Maar wat een mooie foto`s weer...en je bloesem takken staan er echt prachtig bij en helemaal in die mooie blauwe kan.
Ja nu zie ik dat deze wat donkerder roze zijn....maar vind ze wel mooi hoor.
Ik ben ook heel blij met de mooie kersenbloesem takken die ik van je gekregen heb .... het is hier ook helemaal lente in huis.
En je kussentje is zooo lief geworden..

Liefs, Ciska