vrijdag 29 mei 2015

De laatste keer.........

Dat ik jullie ga vervelen met 
wat stoffen dozen ....
wat een leuke reacties hebben we 
erop gekregen ....
Ciska gaat er binnenkort een stap voor stap
blogje over maken
( daar was vraag naar )


Op het krukje in het raam
heb ik er nog 1 bijgemaakt
met blauwe rozen erop
deze kleur staat prachtig bij de andere dozen
De stofjes komen allemaal
bij de Quilthoeve vandaan.




 in m'n bollen bak wilde
ik er nog een paar bij


deze keer ook een ovaal doosje beplakt


bovenop het doosje ligt een oud bijbeltje

een gehaakt jurkje erbij
gelegd en ook 2 geboorte doosjes
ertussen 


 een mooi stapeltje
om naar te kijken toch ?

inmiddels heb ik de Antoinette
ook weer opgepakt


er staan nu 10 alfabets op


ben met de 11 de begonnen dus bijna
op de helft.......


Ik wens jullie een fijn weekend
ik ga verder met 
steekjes zetten.

Liefs Jeanet

7 opmerkingen:

Evelyne zei

O, wat geniet ik van je stapel dozen, ze zijn prachtig!
Je Antoinette schiet ook op en wordt zoals al jou samplers ook weer zo mooi!
Over 2 weken ben ik in Nederland en ga gauw eens even langs de kringloop winkel om dozen in te slaan.
Ik zie op Ciska's blog de uitleg komen en ga die volgen.
Heel erg bedankt voor jullie inspiratie en dat je het wilt delen met mij en alle anderen.

lieve groetjes,
Evelyne

Elizabeth zei

Oh.., ik schrok even van je blogtitel en dacht 'ze zal toch niet stoppen met bloggen?'
Maar nee hoor.. En je verveelt met absoluut niet met je mooie dozen. Ik vind het iedere keer weer leuk om te zien hoe je e.e.a. combineert en etaleert!
Veel plezier met borduren, ook dat is je wel toevertrouwd...

Het lieve hemeltje. zei

Ze zijn prachtig geworden....en ik had je ovalen doosje nog niet gezien die is ook echt super geworden.
En dan met dat oude bijbeltje erop...echt heel mooi.
Die dozen gaan ons voorlopig nog niet vervelen hoor haha....ik kijk er hier ook heel graag naar.
Nu moet ik nog even op mn stofjes wachten want die liggen bij jou hihi...maar we zien elkaar snel weer dus dat komt goed...dan kan ik mijn laatste twee dozen maken.

Liefs, Ciska

Corrie zei

Dat was ook mijn eerste gedachte, "ze gaat toch niet stoppen met bloggen"? Gelukkig, je ging ons vervelen, nou helemaal niet hoor.
Ik vind ze prachtig en die kleuren zo mooi op elkaar afgestemd.
Wat een verscheidenheid aan letters zijn er toch en dan nog niet op de helft.

Hobbyrita zei

Oei, dacht al even dat je ging stoppen met bloggen, dat zou ik wel erg vinden, want je geeft zoveel inspiratie aan ons bloggers. Je dozen vervelen nog niet hoor, toch mij niet tenminste en ik blijf ze prachtig vinden! Antoinette groeit gestaag en wordt alsmaar mooier en al in de helft, goed van je!
Grtjes, rita.

Annelein zei

Al weer van die prachtige plaatjes. Zit hier ronduit te genieten. En dat stappenplan... en reuze benieuwd...

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, mij heb je ook aan het schrikken gemaakt met de titel, blijf nog maar lekker lang door bloggen, want mij inspireer je ook altijd :)
En vervelen met die mooie dozen doe je me nooit , ze zijn weer zooo prachtig geworden met al die mooie stofjes, en weer zo leuk gedecoreerd, ik denk niet dat iemand het verschil ziet tussen deze en echte oude dozen.
Nog een hele fijne week :)

Lieve groetjes Mieke