donderdag 29 april 2010

Kaartjes CO

De nieuwe CO lag ook alweer op de mat...deze keer sta ik er niet in met mijn creaties , ik ben bezig geweest met iets anders waar ik nog niets over kan zeggen , maar dat moest af...dus helaas geen tijd voor kaartjes !Maar dit is mijn bijdrage uit het vorige nr.

















































Deze zonnige Award kreeg ik van Willy...super bedankt, ik wil het ook als symbool doorgeven voor een zonnige , gezellige Koninginnendag morgen...het is tenslotte alweer een jaar geleden ....





Maak er een gezellige dag van morgen
groetjes Jeanet










41 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

nou mijn complimenten zeg! sjongen wat mooi weer!

Gepke zei

Hi Jeanet, ik heb de CO wel 3x doorgekeken op zoek naar jouw bijdrage :). Maar nu begrijp ik het en ik weet het waarom :).
Fijne Koniginnedag! Lieve groetjes, Gepke

Annette zei

Iedere keer zit ik er van te genieten wat maak je toch mooie creaties

groetjes Annette

Anneke klerks zei

hoi Jeanet

Wat zijn ze weer PRACHTIG!!!!!!!!

fijne koninginnedag morgen

groetjes anneke

Ingrid zei

Ik vind je kaartjes weer super Jeanet!
En ben heeeeel benieuwd wat je weer aan het freubelen bent.

Lieve groetjes, Ingrid

Jeanet van der Lee zei

Oh, wat een prachtige dingen maak jij zeg, ben meteen je volger geworden!

Anoniem zei

OOO wow Jeanet wat is dit weer schitterend!!!
Die eerste kaart vind ik helemaal super !!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Fijne weekend en een gezellige koninginnedag.

Groetjes Jannie.

Andrea zei

Wonderful cards - I love all of it!
Many greetings
Andrea-Emmi41

Bernadet zei

geweldig weer Jeanet!!
Enne.... bij mij viel de CO ook in de bus vandaag. ff zoeken, nog een zoeken, maar zag geen kaartje of andere creatie van jou;)
Ben benieuwd waar je mee bezig bent zeg.

Creagea zei

Wauw..ze zijn allemaal prachtig..supermooi.
Fijne koninginnedag.
xxxGea

Linda zei

Hoi Jeanet, Wat mooi is dit weer zeg! Hele gave kaartjes en zo veel mooie details echt supers.
Ben wel benieuwd hoor waar je nu weer mee bezig bent, we wachten het af! Hele gezellige koninginnedag morgen.
Groetjes, Linda.

Ann zei

mis dus echt jou werk in de co maar gelukkig is er nog altijd je blog

Anoniem zei

prachtige kaarten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Tine

jolanda zei

hoi Jeanet, superrrrr wat een schitterende kaartjes! geweldig hoor. groetjes jolanda

regina zei

hoi

wat maak je toch prachtige kaarten schitterend!!

gr regina

Dicky zei

Wow, je kaartjes zijn geweldig, maar had ze natuurlijk al in CO gezien. Ik had je inderdaad gemist deze keer, maar gelukkig nog twee superkaarten van Inge gevonden ...

creacora zei

ik had deze beauty`s al gezien in de co prachtig zijn ze een inspiratie voor mij !!
weet niet of ik dan de nieuwe co dan ga kopen vind jou kaartjes en werkjes altijd de mooiste !!

xxx Cora

tanja zei

wouw jeanet me oogjes rollen bekant uit, van al dat mooies hier hihi gr tanja

tanja zei

zit nu toch met vraagje waar haal jij witte hydragena bloemblaadjes vandaan zoek ook de bordeaux rode hiervan ..........email sta op me blog doiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie gr tanja

Fia zei

Ohhhh wat een prachtige kaartjes het lijken wel schilderijtjes!!!
Zoveel op te zien ik kijk mijn ogen uit, super!!!!!

groetjes Fia

Bea van Ette zei

Wat een prachtige kaarten!!

Groetjes, Bea

Marjan van der Wiel zei

Ze zijn weer echt schitterend zeg!!! Mijn complimenten hoor. En ik denk haast wel dat ik weet wat jij moest afmaken.

Liefs, Marjan

sandra_w zei

Ze zijn weer schitterend, Jeanet!

San x

Dora zei

En deze zijn schitterend!

Unknown zei

Prachtige kaarten Jeanet heel styl vol.

Groetjes Suze

Esther zei

Super kaartjes hoor,helemaal top.

Groetjes Esther

Papirdilla zei

Your cards are really wonderful!

Greetings from Norway.

Hanne:)

Tineke's hobby zei

Het zijn weer super mooie kaarten geworden zo mooi van kleur en ieder detail klopt weer echt super
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes weer Jeanet. Ik kan zo van je werk genieten, super!
Groetjes van Jacqueline

Inge zei

erg gaaf weer Jeanet, super kaartjes, ja je hebt het hartstikke druk;)
Liefs Inge

Willy zei

Ze zijn echt superrrrmooi Jeanet!
Jammer dat we je in het nieuwe nummer moeten missen ;)
Groetjesss, Willy

Alexan zei

Wauw wat mooi. Prachtige kaarten en creaties maak jij, zeg!!

Groet van Alexan

Splashes of Pink and Mint zei

Zucht..... weer helemaal geweldig!!!!! Volgens mij heb jij een kast vol met supermooie, schattige en romantische spulletjes! Je hebt zulke mooie details op je kaartje, je hebt "het" gewoon!
Fijn weekend!!!!

Loes zei

zooooooooooo mooi !!! echt prachtig !

Mandy zei

Beautiful cards, they are all so pretty
hugs Mandy xx

Ellen zei

Wowwwww Jeanet,

Wat zijn ze weer prachtig!!!! Hele mooie kleuren. Helemaal weer mijn stijl;-).

Groetjes en een fijn weekend,
Ellen

Josee zei

Wowwwwwww, geweldig weer Jeanet!!!!
Echt een genot om naar te kijken!!

Miranda zei

Weer supergave kaarten. Ik wil zelf ook eens proberen een meer vintage/shappy style kaarten te maken. Welke distress inkt kleur gebruik je?

Sandra zei

Hi Jeanet, wat fijn dat je zulke mooie dingen maakt! Ondanks dat je niet in co staat dit keer hou ik je site in de gaten en daarop toon je gelukkig al je moois. Bedankt dat ik ervan mag meegenieten!

Sandra

Ilonka zei

wauw zeg wat een schitterende creaties maak je. Ik heb me gelijk bij je aangemeld.

groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Jeanet,mooie stempels,en prachtig ingekleurd.
En wat een prachtig papier en details.

Liefs Riet.