zondag 25 april 2010

TOFFIFEE

Mijn moeder en haar tweelingbroer vieren vandaag hun 70 ste verjaardag , op een locatie in een prachtig natuur gebied er is een hele leuke kinderboederij bij en midgetgolf dus de kinderen kunnen zich heerlijk vermaken !Ik heb een toffifee reep gescrapt voor allebei , met een bon erin die ze zelf kunnen besteden ergens .

Kheb maar weer het Tilda papier gebruikt , afgelopen woensdag was er een stoffenmarkt hier in het centrum er stond ook een kraam met geweldig kant , heb ik hier meteen maar gebruikt .

Mijn oom heeft altijd bij de marine gewerkt , vond het plaatje wel toepasselijk .






Geniet vandaag van deze heerlijke zonnige zondag !
Groetjessss Jeanet




36 opmerkingen:

Anneke zei

Wat mooi!!
Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

mooi gemaakt zeg. ik heb ze ook altijd op voorraad die toffiefee's ik vind het ook geweldig om ze te pimpen. dit is echt een plaatje zeg!

Anoniem zei

Hoi Jeanet wat een geweldig mooie cadeautjes heb je weer gemaakt.
Echt schitterend, leuk om zoiets te maken en nog leuker om te krijgen en de inhoud is jammie jammie.
Wens je ook een gezellige zonnige dag toe,maar hier aan de kust hebben we al bewolking en geen zon meer, jammer.
Groetjes Jannie.
Ps wat is dat kant moooooooi!!!!!

Esther zei

Super,echt superleuk idee.
Zonde om uit te pakken.

Groetjes Esther

Carina zei

Wonderful :) I love every details...

Thanks for shearing.

Hugs Carina :)

WILMA zei

Jeanet, weer prachtig gemaakt die verpakking van toffiefee. Ga ik zeker ook een keertje doen!
Leuk idee!
Liefs
Wilma

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een super gave kadootjes!!!!! Ik vind die voor je oom ook helemaal geweldig, wat een lief plaatje heb je daarvoor gebruikt!!
Nou, geniet jij ook maar lekker hoor vandaag! Heb net lekker buiten gezeten, maar helaas begint het een beetje te betrekken, nou ja, dan ga ik eindelijk eens verder met m'n projektjes, want het eind van de maand nadert met rasse schreden!
Lieve groetjes Elly

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd met je moeder en oom, en je cadeautjes zijn prachtig geworden meis, liefs angelique

Ellen zei

Hoi Jeanet,

Wat heb je dat weer geweldig gedaan zeg! Trouwens Van Harte Gefeliciteerd, jullie hebben prachtig weer, geniet er van. Tilda papier blijft leuk en wat een leuk kant zeg, SUPERRRR. Ik spaar ook alle soorten en maten. Zal ook eens een keer op een stoffenmarkt gaan kijken, heb ik nog nooit gedaan.

Groetjes en een hele fijne dag,
Ellen

BepvS zei

Wat mooi zeg en wat leuk dat plaatje met die boot, heeeel toepasselijk. Het is schitterend weer dus jullie zullen een hele fijne dag hebben.
Groeten, Bep

scrappingtwins zei

van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en oom.
Je hebt een leuke aardigheidje gemaakt voor hen beide

groetjes de twins

Gonny zei

OOOOOOOO Jeanet
wat een leuk idee
is dit weer
en erg mooi geworden super kant hoor
gr Gonny

Josee zei

Wowww, wat een leuk idee weer Jeanet!!!
Hartstikke leuk!!

Groetjes Josee

Hilda zei

Zuch kreun, zo mooiiiiiiiiiiiii.
Wat toch een kado, van die lekkere schocolaatjes, gescrapt en met een gave bon. Wat wil een mens nog meer!!!!
Groetjes Hilda

Yvonne zei

Ze zijn allebei prachtig Jeanet! Daar zullen de jarigen heel erg blij mee zijn geweest. Geweldig papier en hele mooie plaatjes. Groetjes, Yvonne

Riet zei

Ohhh wowwww Jeanet,wat heb je dat weer schitterend gemaakt,prachtig papier,mooie details,echt klasse meis.
En de inhoud,mmmmmmlekker.....

Liefs Riet.

Unknown zei

Hoi Jeanet,
Geweldig idee, ik heb ze drie weken geleden in Frankrijk gemaakt tijdens mijn vakantie en heb ze ook gelijk daar weggegeven aan hele lieve vrienden bij wie we uitgenodigd waren. Ben alleen vergeten er een foto van te maken.
Groet
Marjon

Krista zei

Gefeliciteerd met je moeder en je oom Jeanet! Wat weer schitterend gemaakt zeg!! Echt kunstwerkjes hoor, helemaal geweldig, waren ze vast erg blij mee!

Geertje zei

Ze zijn alle twee weer super mooi geworden.
En nog van harte met je moeder en natuurlijk ook je oom.

Groetjes Geertje,

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Jeanet,
Wat een gave toffiefee's! Zo krijg je ze niet elke dag!
Groeten Miranda
www.laulijn.nl

Bernadet zei

proficiat met je mams Jeanet en je oom natuurlijk;)
schitterend gave creatie heb je voor hun gemaakt zeg

Bernadet zei

proficiat met je mams Jeanet en je oom natuurlijk;)
schitterend gave creatie heb je voor hun gemaakt zeg

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kadootjes heb je weer gemaakt, super! Gefeliciteerd met je moeder en je oom. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
Groetjes van Jacqueline

Fia zei

Geweldig hoe jij van die schattige cadeautjes kan bedenken je maakt er een feestje van zeg!
Die van je oom is helemaal het einde met het toepasselijke plaatje!!

Groetjes Fia

creacora zei

hoi hoi gefeliciteerd met je mams en oom en nog vele jaren voor hun beide !!
je kado is schitterend wat een prachtig kant is dat joh
en het plaatje heel toepassend !
helemaal weer super en genieten doen we hoor met deze mooie dagen !

groetjes Cora

Gepke zei

Hi Jeanet, wat een geweldig weer hebben jullie getroffen voor het feest! Wat leuk om de dozen te versieren; zo heb je toch weer iets persoonlijks. Ik vind ze weer helemaal leuk! Lieve groetjes, Gepke

Unknown zei

ohhhhhhhhh wat mooi gemaakt het is een plaatje

Liefs Nellie

Dora zei

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd en ik denk dat de jarige dit erg op prijs hebben gesteld, erg mooi!

Marjan van der Wiel zei

Ik vind ze weer helemaal prachtig....echt genieten!!!

Liefs, Marjan

Thea zei

Errugggggg mooi.

Groetjes Thea

Willy zei

Ze zijn superrrrr gaaf geworden Jeanet!
Groetjesss, Willy

Ingrid zei

Nog van harte gefeliciteerd met je moeder en je oom.
Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
Super gave cadeautjes zijn het geworden.

Liefs, Ingrid

Ellen zei

Super leuk gemaakt weer Jeanet !!
Gr, Ellen

regina zei

hoi

heel erg mooi en een super idee!!

en het papier is helemaal geweldig!!

gr regina

CorianneDesign zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
CorianneDesign zei

Hoi Jeanet, wat een prachtige creaties maak je allemaal !! : )
Omdat ik een vraagje heb en ik geen email van je kon vinden, doe ik het maar even zo..... ; )

Kun je a.u.b vertellen van welk merk de "Handmade For You" stempel is (in de creatie voor je moeder), ben al zooooo lang opzoek naar deze stempel en kan hem nergens vinden : /

Alvast héél erg bedankt !!
Lieve groetjes,
Corianne