maandag 19 april 2010

Zo trots !!!

Het afgelopen weekend hebben we doorgebracht in het zwembad van Pieter vd Hoogenband in Eindhoven , 2 dagen gekeken bij het NK synchroonzwemmen , onze jongste dochter deed daar mee in een ploeg van 8 meiden .Oooo wat waren we trots op ze , ze zijn 6 de geworden , een pracht prestatie , en wat een ervaring voor ze om mee te mogen doen met de beste ploegen van Nederland. Je mag best weten hoor dat er dan even een traantje weggepinkt wordt hier en daar !Onze dochter staat rechts in de achterste rij.Hier met de 5 trainsters , petje af voor deze jonge meiden, wij zelf verbleven in een hotel en de meiden in een jeugdherberg , om zoveel mogelijk te kunnen concentreren , hier en daar moesten wat meiden getroost worden die last hadden van de zenuwen , het is niet niks hoor zo'n wedstrijd !! De trainsters doen het allemaal vrijwillig een jaar hard trainen , 3 dagen in de week , ze kregen na afloop ook allemaal kado's van de meiden en hele dikke zoenen voor de geweldige verzorging van onze meiden !!
Hier nog een link voor wat meer foto's

Afgelopen donderdag is mijn moeder alweer 70 jaar geworden..pffff wat een leeftijd , ik had dit vogelhuisje gegeven ,met een klein kadootje erbij , ze was er erg blij mee !

Het model zag ik op het blog van Ellis

Zondag geeft mijn moeder nog een feest met haar tweelingbroer voor familie en vrienden dus dan krijgt ze de rest !




Ik ben op het moment ook weer aan het leren voor mijn werk...moet 1 avond om de 2 weken naar school ,maar moet zeggen dat het me best zwaar valt , werken , je gezin , het huishouden ,de opdrachten de gemaakt moeten worden maar gelukkig is het maar een paar keer naar school en dan een examen ...
duimen jullie voor me !!
Groetjes Jeanet




26 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh wat een geweldige leke fotos om te zien. al die meiden helemaal in positie. knap hoor! petje af. ook voor de leidsters!

en je vogelhuisje.... wauw!!!

gea zei

echt leuk dat je dochter dat doet !! ik snap best dat je daar super trots op bent !! het vogelhuisje is ook weer geweldig !!

Marjan van der Wiel zei

Logisch dat je trots op je dochter bent...dat mag je ook zeker zijn!! Heel veel sterkte met je examen en ga zeker voor je duimen hoor. En je vogelhuisje is weer genieten...vind hem helemaal te gek!!!

Liefs, Marjan

MvM-design zei

Keilief vogelhuisje Jeanet!! Super weer!!

creacora zei

ja we duimen voor je en idd best zwaar allemaal meis Succes ermee

het vogelhuisje is prachtig !!!!!

en wat leuk voor je dochter daar mag je idd trots op zijn met zo`n goede prestatie en mama`s mogen dan best effe een traantje weg pinken
gefeliciteerd meiden top !!!
groetjes Cora

Linda zei

Wat leuk dat je dochter dat doet, kan me voorstellen dat je super trots bent! Je vogelhuisje ziet er weer zooooo lief uit! Succes met je studie, gaat vast helemaal goed komen.
Groetjes, Linda.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het behaalde succes van je dochter.
echt heel knap hoor daar mag je best trots op zijn.
En het vogelhuisje ziet er ook weer schitterend uit.

Groetjes Jannie.

Ps veel succes met je examen.

Gepke zei

Hi Jeanet, ik leef nog :). Het was allemaal zo druk dat ik even wat rustiger aan gedaan heb maar ik ben er nog steeds! Wat geweldig van je dochter; wat hebben ze het supergoed gedaan. Leuk zo'n weekend met z'n allen weg. Je vogelhuisje is weer een beauty! En nu ook nog leren; o, o, o, wat ben je toch een duizendpoot! Lieve groetjes, Gepke

Unknown zei

wat een mooie fotossssssssss wat knap van de meisjes moders trots en je huisje wauwwwwwwwwwwww wat een beaty

Liefs Nellie

Bernadet zei

Superprestatie van Tamara en de andere meiden!!
En wat heb je weer een geweldig gaaf vogelhuisje gemaakt Jeanet

Loveforpiemonte zei

Wat een mooie foto's zeg en wat logisch dat je trots bent!!! Geweldig.
Groetjes en een fijne week,
Madelon

sandra_w zei

Wat geweldig van je dochter...daar mag je zeker trots op zijn! Schattig vogelhuisje en gefeliciteerd met je mams...ennuh zet 'm op hoor, dat examen ga je zeker halen ;-)

san x

Willy zei

Nou...daar mag je zeker trots op zijn hoor, lijkt me geweldig leuk om te zien....ze zijn nog ver gekomen zeg!
Wauw....wat een gaaf vogelhuisje, echt supergaaf hoe je dat dak ook gedaan hebt ;)
En ik ga voor je duimen hoor....succes met de studie :D
Groetjesss, Willy

Ingrid zei

Oohhh..wat een prachtprestatie van Tamara, feliciteer haar maar van mij hoor. Heb er van het weekend aan lopen denken hoe jullie het zouden hebben. Geweldig!
En wat een mooie foto ook.
Je vogelhuisje is super geworden. En ik ga zeker voor je duimen voor dat examen.....

Lieve groetjes, Ingrid

Dora zei

Dat is zeker iets om trots op te zijn, ik lag ook altijd in het water maar dan net als Pieter. Wedstrijdzwemmen, en ik ken het bad ook, is een mooi bad.
Je vogelhuisje is weer beeldschoon!

Corrie zei

Wat een prachtige foto's Jeanet,
Ik kan me goed voorstellen dat je trots op haar bent, als nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, prachtig huisje heb je voor haar gemaakt.
Groetjes Corrie

RosesMarijke zei

Wat geweldig Janet...ik geloof zeker dat ik ook een traantje....of meer ...zou laten hoor...wij mogen trots zijn op onze kinderen toch?

Je kado voor je moeder is ook gewoonweg schattig hoor!!
Sterkte met alle drukte om je heen...!!
Marijke

Gonny zei

Hallo Jeanet
Ja daar mag jebest trots op zijn hoor
het is toch een hele prestatie hoor voor deze jonge meiden en een mooie foto hoor
gr Gonny

Tineke's hobby zei

Wat een mooie foto's knap hoor van die meiden daar ben je dan ook wel trots op
Groetjes Tineke

Tineke's hobby zei

OOOOHHHH ik vergat het vogelhuisje erg mooi is die geworden
Groetjes Tineke

Anoniem zei

ik kan best begrijpen hoe trots je bent om je dochter,
ik ken dat gevoel maar is al een tijdje geleden.
Zulke tijden vergeet je niet!

het vogelhuisje is hel mooi!!

Tine

creacora zei

hoi Jeanet er staat wat op mijn blog voor jou !!!!!!!!!!

groetjes Cora

anita01 zei

Och dat traantje kan ik me zo goed voorstellen, waanzinnig mooi plekje 6de....geniet maar lekker na.

Ik genoot ook van je huisje, alsnog van harte en was er helemaal weg van, lieffie.

Warme gr. Anita.

Anoniem zei

Hallo Jeanet, wat een prestatie om trots op te zijn hoor geweldig, je vogelhuisje is echt super gefeliciteerd nog voor de verjaardag van je moeder een hele leeftijd. En ik ga voor je duimen hoor met je studie, dat geloof ik graag dat het zwaar valt ook niet niks allemaal denk ook een beetje aan jezelf, Liefs Els

loes de groot zei

mooie dingen weer hoor!
petje af..........

Maria zei

Daar mag je zeker trots op zijn Jeanet! Mooie foto's!
Prachtig vogelhuisje! Nog gefeliciteerd met je moeder! En veel succes met leren en met je examen!