dinsdag 27 november 2012

PASPOP ETAGERE

 Deze stond bovenaan mijn lijstje om te maken voor kerst
een etagere met paspop ala Nelleke, ze nam afgelopen zaterdag een torso mee om het lijf te maken , de rest had ik allemaal al verzameld om er zo snel mogelijk mee aan de gang te kunnen , de etagere heb ik al heel lang , de vleugels die erop zitten kreeg ik kado van Nelleke omdat ze wist dat ik deze etagere wilde gaan maken !
Kijk eens bij Nelleke voor nog meer geweldige kerst ideeen
*klik*
 
Het lijf heb ik met kant overtrokken , alles zit vast gestoken met spelden dus je kunt het zoweer veranderen , een ketting gemaakt met camee eraan , in de kop van de mouw zit ijzerdraad zodat het wat omhoog bleef staan 

 de manchetten van een strook kant gemaakt
 in de etagere een oude zilveren theepot en kannetje neergezet
 een lichtjes snoer erin met een parelketting doorheen
 een mooi hart van glas met kant erop en andere zilveren kerstballen erbij
 de rok is van een  voeringstof zodat de lichtjes er heel mooi doorheen schijnen
 deze mag van mij best nog een tijdje staan kan ik er heerlijk lang van genieten

ik wil Nelleke nog bedanken voor het super mooie idee !!
 
Liefs Jeanet

24 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww Jeanet
wat is dit mooi, wat een sfeertje straald daar vanaf.

Groetjes Corrie

Het lieve hemeltje. zei

Oooooh wat is hij prachtig geworden Jeanet!!!
Helemaal te gek wat een blikvanger in huis deze kerst.

groetjes Ciska

Unknown zei

Wauw, wat mooi gemaakt Jeanet, wat zal je hier veel plezier aan hebben tijdens de komende feestdagen, een heerlijk lichtpuntje in huis.
Liefs, Sonja

Gustaviana zei

jaaaa mooi geworden hoor... groetjes viana

Petra zei

Echt heel mooi! Complimenten!

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve jeanet, wowww wat prachtig ziet dat er uit !!!!!!
Zo romantisch en sfeervol, heerlijk om naar te kijken :)

Liefs Mieke

nelleke zei

Hey Jeannet,

Kun je er voor mij ook èèn maken??haha...eigenlijk toch wel jammer dat ik hem niet meer heb...zeker nu met de kerst,maar ook zonder kerst is hij erg leuk om neer te zetten.Het is heel goed gelukt zie ik..geniet er maar fijn van hoor!

Lieve groetjes

Nelleke

scrappy jen d zei

Wat een schitterende creatie!! Beeldschoon en super romantisch!!!
Wat een gaaf idee!
Wat zul je genieten!!!
Liefs, Jen.

Conny's-blog zei

Hoe krijg je het bedacht en zo mooi zeg, geweldig...............gr.Conny

www.brocantebrie.blogspot.nl zei

Wat mooi Jeanet!!! Wat is het toch heerlijk om zo lekker te freubelen en zo bezig te zijn met je hobby heh? vind het weer super mooi en echt knap gemaakt. En nu lekker genieten met die mooie sfeerlichtjes er in.
Lieve groetjes Brie

Marguerite zei

Wat is dit apart zeg!! Wat een super leuk idee.
Groetjes Marguerite

anita zei

hallootjes,Ooooooow jij hebt hem ook gemaakt.Wat een super leuk idee he.Dat ik hem bij Nelleke zag was ik er al gek van.En wat een mooie spulletjes heb je er in gezet.
groetjes Anita

Tamara zei

wat een gaaf idee, dat wil ik onthouden. super mooi gemaakt en die spulletjes die je erin hebt staan zijn ook al zo gaaf.

Corry zei

Geweldig, wat een mooi idee, en wat prachtig gemaakt en al die leuke spulletjes,zo mooi

Laura zei

Alweer een prachtige blikvanger in je huis Jeanet. Wat een beauty is ze geworden en allemaal van die gezellige spulletjes er in. Super weer! Groetjes Laura

Unknown zei

wowwwwwwwwwwwwwww wat mooi Jeanet wat leuk en gezellig met die spulletjes erin

Liefs Nellie

Riet zei

ohhh wowwww Jeanet,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Zo sfeervol.

Liefs Riet.

Willy zei

Ohhhhh....wat mooi zeg!

Jowilleke zei

Goede morgen Jeanet , via het blog van Nelleke , bij jou terecht gekomen en volger geworden. Ook hier is het genieten !! Wat een mooie creaties maak je , super. De etagere is prachtig geworden !!Ben voorlopig ook nog niet uitgekeken.
Heel veel plezier met al het moois maken en fijn dat wij mogen meegenieten...lieve groeten...Jowilleke.

Fia zei

Het is zo prachtig je blijft gewoon kijken en dan je gezellige blog....heel sfeervol bij jou!!!!

hart,gr Fia

Linda zei

Wauw Jeanet, dit is waanzinnig mooi! Zo gaaf, wat een idee zeg. Je blijft ernaar kijken en zo sfeervol met de lichtjes erin dat zal vast een heel mooi gezicht zijn s'avonds. Prachtig gedaan! Liefs, Linda.

Xandra Dekker zei

Hallo Jeanet,

Je hebt een mooi geheel gemaakt van de tips van Nelleke. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

Fijne avond en groetjes van Xandra

Rozen van papier zei

Ha Jeannette, Wat een mooi idee, zo voor Kerst helemaal mooi met de lichtjes erin.

Fijn weekend,

Janny

nelleke zei

Hey Jeannet,

Wat is ze mooi geworden!! Heb je nog wel plek in huis? Het kleine popje in die doos is zòn dotje.

liefsss


Nelleke