zondag 25 november 2012

Verzameljaarbeurs Utrecht

 Gisteren met Nelleke en Wil naar de verzamelbeurs in Utrecht geweest, ik heb veel beurzen en markten gezien met oude spullen maar dit slaat alles, 3 hele grote hallen vol met oud spul met wat er allemaal verzameld wordt , ik heb m'n ogen uitgekeken het prachtigste oud speelgoed zie je er , maar de prijzen die er gevraagd worden zoveel is wel erg jammer , maar we hebben toch genoten ,ik heb geeneens alles kunnen bekijken zoveel was er te zien ! Voor de dames had ik alvast een kerst presentje meegenomen en dat in zelfgemaakte tasjes gedaan , de inhoud ervan kan ik nog niet laten zien omdat een paar andere meiden dit ook krijgen die hier wel eens kijken en dat gaat op de post, maar wel de 2 tasje voor Nelleke


 en deze voor Wil
 ik geloof dat de dames er wel blij mee waren
 op de beurs waren er genoeg oude jurkjes te vinden , maar pff de prijzen die er soms voor gevraagd werden , dus je moest goed zoeken onder stapels , nou daar heb ik geen moeite mee hoor ! Dit kleine schattige jurkje en mutsjes
  en een lief hemdje met initialen erop lagen onder een grote stapel andere spullen en voor een leuk prijsje
 ook dit lieve jurkje trok in onder een grote stapel spullen vandaan
 het heeft een heeeel fijn bloemetje erop geborduurd en een prachtig fijn randje erin
 en dit jurkje lag in een doos met nog 4 dezelfde hiervan , van heel zacht blauw voile met een wit onderjurkje
 met aan de onderrand heel fijn geborduurde bloemetjes en takjes in zacht rose en blauw , het oude kaartje zit nog aan een mouwtje
 bij een kraam de oude linnenkamer keek ik m'n ogen uit , geweldig mooie slopen , lakens , schortjes , tafelkleden noem maar op ,allemaal prachtig wit met geborduurde details erin en prachtig stroken kant eraan , ik kocht er 1 met op de hoeken een fijn geborduurd wit takje
 en deze schoentjes nam ik mee voor een pop die ik laatst had gekocht ze pastte ze precies en nu nog sokjes ervoor die had ik ook maar pastte ze niet
 en dit schattige zwitsal blikje met talkpoeder gevuld uit 1959
 natuurlijk kon ik het niet laten om te zoeken naar oud kant , dat vond je er volop
 en andere naaigerei spulletjes
 en kijk dit oude geborduurde lapje nou , mss lijst ik het wel in, er staat wel een naam op maar geen jaartal helaas !
 dit beertje had ik de vorige keer gekocht en we kregen van  Wil een lief fijn gehaakt jurkje ervoor zo schattig , ook van Nelleke kreeg ik leuke spulletjes maar dat ga ik vandaag mee aan de gang dat komt in een volgende post, meiden erg bedankt voor de gezellige dag gisteren het was weer genieten !
Een fijne zondag allemaal tis stormachtig hier dus ik ga lekker binnen aan het rommelen
 
Liefs Jeanet

17 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een genot om al dit moois weer te zien.
Groetjes Miranda

Het lieve hemeltje. zei

Oh, ik kom er ook net vandaan en inderdaad wat enorm groot en wat een prijzen zeg...pffff.
Wat een prachtige spulletjes allemaal, ik keek ook mijn ogen uit.
We hebben ook niet alles gezien...moest toch een beetje rekening houden met mijn man hihi...die heeft er niet zoveel mee.

groetjes Ciska

nelleke zei

Lieve Jeannet,

Beetje overbodig om te denken of wij je presentje wat vinden!.We zijn er super blij en verwend mee.Ik laat het terzijner tijd ook op mijn blog zien natuurlijk.

Het was een super dag...veel te zien...pijn en blaren op mijn voeten een zere schouder en een lege knip heb ik er van over! Maar ook wat leuke spulletjes natuurlijk en een herinnering aan een heerlijk dagje!

Ik zie dat jij toch nog een behoorlijk aankopen hebt gedaan...ddie jurkjes zoooo mooi joh!!

We spreken elkaar en wens je nog een gezellige wind-dag..hier waai je ook uit je hempje..op dit moment.

liefssss




Nelleke

sharon's shabby creations zei

Wat genieten weer wat je allemaal hebt gekocht!!! Wat een spullen daar he!!! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten!!!

Veel liefs Sharon

Unknown zei

Oh, wat een geslaagde dag zo te zien, wat een mooie spulletjes heb je er weer bij, vooral dat merklapje vind ik prachtig, wat een juweeltje.
Geniet van je nieuwe aanwinsten , het is inderdaad het ideale weer om te rommelen in huis ;)
Liefs, Sonja

Laura zei

Wat mooi Jeannette, 't zijn weer spulletje om te koesteren. Wat heerlijk te bedenken dat achter die oude spulletjes vast weer 'n mooi verhaal zit hé.
liefs Laura

Hobbyrita zei

Wat een mooie spulletjes heb je daar weer gevonden Jeanet en hoe jij daar altijd mooie dingen mee weet te maken of te versieren, je hebt er echt talent voor, wou dat ik een beetje van jou had. Je inspireert me telkens weer maar ik kan het toch niet zoals jij :)
En dat beertje, daar ben ik jaloers op, ik verzamel namelijk al meer dan 15 jaar beertjes!
Groetjes, rita.

Marguerite zei

Ben er nog nooit geweest maar het is echt overweldigend als ik het zo lees.
Leuke spulletjes heb je gekocht.
Groetjes Marguerite

Riet zei

Ik heb weer zitten smullen bij je Jeanet.
Wat een schitterende dingen allemaal.
Dat geloof ik graag als je daar loopt dat je echt hebberig word.
Heel veel plezier en geniet er van meis.

Liefs Riet.

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeannet,zo te zien hebben jullie weer een heerlijke dag gehad:)
Wat heb je enige spulletjes gevonden, al die prachtige jurkjes en die leuke oude naaispulletjes, geniet er maar lekker van :)
Nog een fijne avond.

Liefs Mieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Jeanet,dat ziet er allemaal súper uit maar idd zonde dat sommigen zichzelf zo uit de markt prijzen,dan denk ik wel eens als je er niet van af wilt wat doe je hier dan,maar ja misschien denk ik wel te simpel??lieve groetjes Miranda

Brocante Brie zei

Wat een mooie spulletjes heb je gekocht Jeanet. en een leuke en gezellige dag gehad. Wat lief dat kleine jurkje bij je beertje. lekker na genieten van deze dag!
Lieve groetjes Brie

Rozen van papier zei

Wat een prachtige beurs moet dat zijn geweest.Daar houd ik ook erg van. Zo mooi ook al die jurkjes en oud naaigerei. Echt origineel. Maar ja... het is wel een dure hobby haha.

Groetjes Janny

Andrea zei

Wat een leuke spulletjes heb je weer gekocht! Die schoentjes zijn echt snoepig!
groetjes Andrea

Krek wak wou zei

Kei leuke spulletjes heb je gevonden, Jeanet! Vooral het oude zwitsal blikje vind ik super! Geniet van je leuke aankooen!
Groetjes van Nicole

Willy zei

Wauw....schitterend weer allemaal Jeanet!

Francisca zei

Wat heb je weer mooie dingen gescoord.
En wat een leuk idee de merklap op een mooi sloop en dan op een hanger.Geweldig.De merklap komt helemaal tot zijn recht zo.Echt orgineel idee.

Groetjes Cis